ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

آش دندونیه مینو السادات

سلام و صد سلام به دوستان گل خودم 

امروز مامان فاطمه اومده با کلی عکس و خبر که ان شالله توی این خونه به یادگار بمونه

و میریم که یه سلامی هم داشته باشیم به مغز بادوم و مغز پسته عزیزان دل مامان فاطمه که همچنان خبری ازشون نیست قربونشون برم من البته ندید

خب حالا باید بگم که چرا امروز اومدم اینجا و چی رو میخام توی تاریخ ثبت کنم

جونم براتون بگه دیروز که روز جمعه تشریف داشت زن برادر عزیزم میخاست برای نوه گلش که میشه اولین نتیجه خاندان ما (مینو السادات ) آش دندونی درست کنه مامان فاطمه هم که عاشق اینجور کارا به زن داداش گراممون فرمودیدم وسایلشو بفرست خونه ما خودمون برا جیگر طلا آش دندونی درست میکنیم اساسی و الحق  عجب آش دندونی شد جای همی بروبچ خالی

مهناز جون مامان مینو السادت هم زحمت تزیین روی در آش دندونیا رو کشید که خدایش خیلی جیگر شدن 

و این شما و این هم عکسای تاریخیه مامان فاطمه

 ( این مینو السادات جیگریه که توی بغل من  و کنار دیگه آشه)


این هم باز مینو السادته بهمراه مامان بزرگش هرچی بهش میگفتم مینو جان به دوربین عمه جون ( یعنی  بنده ) نگاه کن حواسش به درختای باغچه و صدای مرغ عشقای خونه ما بود . قربون اون نگاه کردنت بشم من




و اینم مینو  السادات جیگر طلای  من توی خونه ما باآش  دندونیاش( ان شالله خیلی راحت دندونای خوشگلت در بیاد )



نظرات 5 + ارسال نظر
صدف شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ب.ظ

ووووای چه خبرررره اینجا .. .
آششششششش
خوش بحال مینو سادات
من اولین بار بود آش دندون میشنیدم . رسمشو ما نداریم ولی خیلی رسم خوب و خوشمزه ایه
ایشالا سال دیگه این موقع پختن آش دندون مغزبادوم
تزئینات آش ها هم عالییییه

جیگره مینو ساداتم ماشالله
جدی برا اولین باره میشنوی؟؟؟؟؟
من تا اونجا که میدونم تقریبا همه جا رسمه تاز مهمونی هم میگیرن ولی ما بخاطر ماه صفر مهمونی نگرفتیم
ممنون ان شالله خیلی زود نی نی خودت
ممنون عزیزکم

صدف شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ب.ظ

راستی یه سوال
جنس دندونهای تزئینی چیه ؟؟ مامان مینو سادات خودشون درست کردن یا خریداری شده ؟؟ هرچقد نگاشون کردم ایده ای به ذهنم درخصوص ساختن این دندونا نرسید و اینجوری شد که باز مزاحم شما شدم

جنس دندونا از پارچه نمدیه که میشه از خرازیا خرید . مهناز جون مامان مینو سادات خودش اینا رو درست کرده . ان شالله برا نی نی خوشگله تو خودم درست میکنم

مهناز سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:10 ب.ظ

مررررررررررسی عمه جونم خیلی افتاده بودین تو زحمت ایشالا جبران کنیم

قربونت برم مهناز من الهی تا باشه از اینکارا

صدف پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ

کجایی مامان فاطمه ؟؟؟

اومدم عزیز دلم

هنرمند یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.honar94.blogfa.com

یاد آن شبها و یلداها بخیر
برف بازی و سرماها بخیر
کرسی و مادربزرگ و قصه ها
آن تخیل ها و رویاها بخیر
دستهای بی حس و سرمازده
کرسی و مطبوع و گرماها بخیر
آن تنقل ها ، لواشک ها ترش
نان شیرین و کدو حلوا بخیر
مردم دریا دل آن روزگار
پاک بازی و سوداها بخیر
جایشان خالیست اکنون پیش ما
یاد آن بگذشتگان ما بخیر ...

براستی هم یادشان بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد