ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روز مهر و مهربانی

روزی شاد و پر از رنگهای قشنگ 

پر از عطر بهار مادرم  

پر از عشق و وجود مادرم

پر از مهر و دعای مادرم

پر از نگاه مهربان مادرم

خدایا هوای همی مادرا رو داشته باش هوای مادر منو هم داشته باش به حق این روز مبارک

سلام و صد سلام به همی دخملا همی مامانا و همی دوستان گلم مامان فاطمه اومد اونم در روز تولد بی بی دو عالم روز زن روز مادر روز عشق روز محبت و روز وفای به همسر و این آمدن رو در سال جدید به فال نیک می گیرم و تبریک میگم به همی دوستان عزیزم بهار خوشگل طبیعت رو، ان شالله به حق بی بی دو عالم بهترین سال عمرتون باشه امسال

دیشب به مناسبت امروز یه ژله درست کردم که تقدیم میکنم به همی مادرا و دخملای که ان شالله خیلی زود نام زیبای مادر بر وجودشون نقش ببنده

در این صبح زیبا یکی از دوستان خوبم تبریکی برام فرستاد که عجیب برام زیبا و دوست داشتنی بود و من اینجا ثبتش میکنم که به یادگار بمونه 

( سلام روزتون مبارک . 

الهی به لطف صاحب نام تون سالی پر از درک خانم فاطمه داشته باشید)

ممنون از شما دوست عزیز الهی که بهترینها در سال فاطمی نصیبتون بشه