ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روز عید

بوی عید از هر کوی و برزن میآید

هوای روز خوش از سوی دلدار میآید


بگمانم در این روزهای بی پایان
خبر آمدن یار به سامان میآید

(فاطمه )


در روز عید زیبا و فرخنده 

این شعر خوشگل رو که شاعرش فاطمه خانم گل و گلاب (یعنی خودم ) بوده

 تقدیم میکنم به همی دوستان گلم انشالله بهترین عیدی رو از آقا رسول الله دریافت کنید به حق امام جعفر صادق (ع)

عزیزانم یادتون نره برای ظهور یوسف الزهرا دعا کنید


ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) بر شما مبارک باد

عید زیباى برائت از عدو دارد ربیع  / عید میلاد دو دلدار نکو دارد ربیع

موسم سرمستى دلهاى شیدا آمده  / مصطفى با حضرت صادق به دنیا آمده .    

ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) بر شما مبارک


لبخند هدیه ای زیبا

گاهی دیدن یک عکس خوشگل کلی روحیه آدمو عوض میکنه و لبخند به روی لبها به ارمغان میاره

هروقت همچیین عکسی رو پیدا کردین حتما به اشتراک بزارید تا دیگران هم لذت ببرن

آخه در این مورد شاعری فرزانه فرمودن : تنهای معنا نداره لبخند زدن و خوشحال شدن 

حالا حتما میگید کدوم شاعر فرموده ؟؟

خوب یه بنده خدای بود دیگه . حالا شما چیکار داری کی بود برو لبخند بزن

حالا برید ادامه مطلب عکس رو ببنید تا برا چند لحظه شما هم لبخند بزنید 

ادامه مطلب ...

من و مغز بادومی در شب شهادت امام مهربونیها

سلام مغز بادومی مامانی 

عزیز دلم شرمنده چند وقته که برات نامه ننوشتم آخه مامانی این روزا یکم سرش شلوغ بود مراسم عزاداری تو ماه صفر 

میدونی گلدونه من ماه صفر ماه حزن ائمه است . ماهی که در اون بی بی دوعالم غمگینه 

غمگین پدر  غمگین امام حسین (ع) و امام حسن(ع) و امشب غمگین امام مهربونیها امام هشتم آقا علی ابن موسی الرضا (ع )

عزیزکم ماه صفر هم به آخر رسید و در آخرین روز شهادت امام مهربونیهاست . امامی که در کشور ما مهمان هستن ولی نه ایشون صاحب خونه هستن و ما مهمان

نازنینم دل مامانی امشب بدجوری گرفته وقتی به عکس حرم امام نگاه میکنم به خودم میگم ایکاش من هم امشب توی حرم آقا بودم و در گوشه حرم سر به دیوار میزاشتم و برای آقا از غمی که توی دلم نشسته میگفتم از غصه ای که تو دل دوستانم جا خوش کرده و هر کدومشون منتظر نیم نگاهی از طرف آقا هستن میگفتم ولی حیف من کجا و حرم آقا کجا

ولی یه چیزی رو مطمئنم که اگه از راه دور هم به آقا سلام کنیم امام مهربونیها سلاممون رو بی جواب نمیزاره 

مغز بادومی من بیا امشب من و تو به آقا سلام کنیم من از روی این کره خاکی و تو از توی بهشت خدا

و از آقا بخواهیم که ایشان هم از خدا بخواهند هر بنده ای از بندگان خدا که امشب غمگین هستن به هر دلیلی خیلی زود خوشحال بشن 

عزیزکم فقط یادمون باشه که برای ظهور یوسف الزهرا هم دعا کنیم

الهی مامانی قربون او دستای کوچولوت بره انشالله دعای تو خیلی زود به اجابت میرسه

راستی زیارتت هم قبول عزیز دلم


 


اربعین حسینی بر عاشقان ولایت تسلیت باد

 چهل روز گذشت

چهل روز از اسیری خواهر

و اینکه بعد چهل روز خواهری برمیگردد 


در سرمزار برادر

خواهر از جدایها میگوید

ازچهل روز پر از درد و اندوه


 برای خواهری که عاشق برادر بود

چهل روز جدایی از برادر

لحظه های سخت اسارت

 

پر کشیدن امانت برادر در خرابه شام

سرهای روی نیزه


مردم شام

کاخ یزید

سربریده در تشت


از روزهای سخت بعد عاشورا

از روزهای بدون عباس

از مریضی سجاد


و اینکه زینب به کربلا بازگشت