ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

به مناسبت روز پدر

یادش بخیر آنروزها

دستان من و بوسه ها


بوسه های از جنس مهر

بر دستان که نه بر جان و دل


بوسه های یک پدر

بر دستان دخترک


دخترک خود را لایق بوسه ندید

از پدر پرسید این بوسه ها بهر چیست ؟


گفت : آ ن جان جان دلم

بوسه بهر نامت است ای نازنیین


چون که بوسه می زدش پیغمبرم

بر دستان دخت خود هی دم به دم


من نیز چون او می کنم جان و دلم

بر دستان دخت خود بوسه می زنم

( فاطمه )

میلاد امیر دلها  ، همسر الزهرا ( س ) ،  پدر امامت  و روز پدر بر پدران آسمانی و زمینی مبارک باد

مامانی مغز بادومی در روز پنجاه بدر

سلام بر مغز بادومی گل و گلاب من

عزیزکم من سرم شلوغه تو هم نباید یه سراغی از مامانی بگیری بگی کجاست این مامان فاطمه

شوخی کردم گلم انشالله هر وقت زمینی شدی مطمئنم که دائما سراغمو میگیری

قربون اون چشای خوشگلت برم ( طوری حرف میزنم که انگارمغز بادومی کنارمه  )امروز تو شهر قزوین روز پنجاه بدر بود شاید ندونی 50 بدر یعنی چی

جونم برات بگه در روز 19 اردیبهشت اکثر مردم قزوین آش رشته با دیماج درست میکنند و میرن مصلا

اگه بارون زیاد باریده باشه نماز شکر میخونند و اگه بارون کم باریده باشه نماز بارون میخونند و از خدا میخوان که لطفشو شامل زمینیها کرده و بارون بباره

امروز منو خانواده محترم تشریف بردیم پنجاه بدر ( جای همه دوستان خالی )

البته لازم به ذکره که چون مصلا به خونمون دور بود به همون پارک کنارخونه اکتفا کردیم

ولی خوب ازخوراکیهای معمول این روز نمیشه گذشت

انشالله یه روزی با مغز بادومی و بقیه افراد خانواده و دوستان گلم بریم پنجاه بدر

راستی تا یادم نرفته از این تریبون به همه دوستان گلم که تو این مدت من نبودم سراغمو گرفتن و با حرفهاشون به من دلگرمی دادن خیلی خیلی تشکر می کنم 

از طرف عروس و دومادی که هنوز نرفتن سر خونه و زندگیشون هم از لطف همگی تشکر می کنم

انشالله اونای که مجرد هستن خیلی زود بخیر برن سر خونه و زندگیشون

و برای پدر و مادرای مهربون هم دعا میکنم انشالله گل دخملا و گل پسراتون با سلامتی و دل خوش راهی خونه بخت بشن

عزیزانم محتاج دعای شما دوستان هستم

منو بابت این همه تاخیر ببخشید دعا کنید همه چیز بخوبی برگزار بشه

چند تا عکس هم از روز 50 بدر

نمایی از پارک نزدیک خونمون در غروب جمعه 19 اردیبهشت ( پنجاه بدر )


سفره ایست بی ریا دوستان بفرمایید  ( دیماج ، آش رشته و باقالی پخته )


 ترشی که معمولا با دیماج میل میشه ( جای همی دوستان خالی )