ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

شب تقدیر


من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، میگویم خدایا من امشب از تمام کسانی که گردنشون حقی دارم، غیبت من رو کردن، مالی از من خوردن، آزاری رسوندن و ... از همه اونها گذشتم. قلبا هم گذشتم و هیچ شکایتی ندارم. خدایا اگر تو امشب من رو نبخشی و از سر تمام تقصیراتم نگذری، من از تو بخشنده ترم و چنین چیزی غیر ممکنه. پس حتما تو من رو بخشیدی. 
خصوصا در لیالی قدر اینطور دعا کنید و ببینید چه حالی به شما دست میدهد. خصوصا در حق کسانی که به شما بدی کردند بیشتر دعا کنید. ما در روایاتمان زیاد داریم که اگر در حق اینها دعا کنید خداوند چندین برابر اون چیزی که خواستید رو برای خودتون مستجاب میکنه.
التماس دعا

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

خیلی باید روح بزرگی داشت که این طور دعا کنی .
التماس دعا

براستی هم که روح بزرگی داشته اون بنده خدایی که این مطلب رو برای اولین بار نوشته
محتاجیم به دعا

فاطمه سادات جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام مامان فاطمه عزیز
نمیدونم منو یادتون هست یا نه ولی من حسابی تو این مدت که سعادت نداشتم باهاتون حرف بزنم به یادتون بودم و دعاگو....
از سال قبل که عروسی گرفتم با این حال که به نت وصل بودم ولی اینقدر مشغول درس و زندگی شدم که فرصت نکردم باهاتون درد ودل کنم
ولی فاطمه خانم مرتب به وبلاگتون سر میزدم و جویای احوالاتتون میشدم
امشب خونه مامانم هستم به یاد سال گذشته که این موقع بهتون سر میدم اومدم سراغ لب تاب که خاطراتم زنده بشه
این شبا حسابی دعامون کنین

سلام بر عروس خانمی خودم
مگه میشه من فاطمه سادات رو یادم برم گلم
ممنون از محبتتون
انشالله که عاقبت بخیر بشی گلم و کنار همسر عزیزتون همیشه زندگی پر از آرامش داشته باشی
محتاجیم به دعا عروس خانم

ذره جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ق.ظ http://zareh.blog.ir

حضرت زهرا سلام الله علیها:

اِنَّ السَّعیدَ، کُلَّ السَّعیدِ، حَقَّ السَّعیدِ مَن أحَبَّ عَلِیاً فی حَیاتِه وَ بَعدَ مَوتِه؛

همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

امالی(صدوق) ص182

امیر بهلولی جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

بر روح تمام شیعیان تیغ زدند

بر مردترین مرد جهان تیغ زدند

خورشیدبه سینه،ماه برسر می زد

انگار به فرق آسمان تیغ زدند

با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم.

ایام حزن اهل بیت بر شما تسلیت باد
محتاجیم به دعا

آسمون جل سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://yevelgard.blogsky.com

ببخشش خیلی سخته و دل بزرگی باید داشت...

*فاطمه* چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

چقد قشنگ میگین ... منم همیشه همه رو میبخشم ولی امسال .......... نتونستم ؛ ینی خواستم ولی نشد !فقط دونفرو نبخشیدم بیخیال شدم

الهی فدات بشم درسته بخشیدن خیلی سخته خیلی
ولی گاهی باید این سختی رو به جان خرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد