ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

نامه ای به مغز بادوم در شب قدر

سلام مغز بادومی مامانی

خوبی گلم 

امروز مامانی اومده که باز برای عزیزترین موحود دنیا نامه بنویسه

عزیزی که هنوز زمینی نشده . الهی قربونت بره مامان فاطمه

نمیدونم کی اجازه پیدا میکنی که تو هم مثال ما زمینی بشی ولی خوشگلم تا وقتی اون بالا بالاها هستی خوش باش چون به محض زمینی شدن دلت میگه کاش هنوز هم توی بهشت خدا جا داشتم

ولی نازگلم زمین هم جای بدی نیست هرچند که خیلیا میگن خوب نیست ولی قربون اون چشای خوشگلت بره مامان فاطمه که ندید عاشقشه اینجا روی زمین همه چیز درهمه هم خوبی هست هم بدی 

اگه بخوای فقط به بدیها فکر کنی حتی یه لحظه هم اینجا دوام نمیاری

عشق من از همین حالا تمرین کن تا وقتی اومدی بتونی اینجا با آرامش زندگی کنی

از همین حالایاد بگیر که بدی رو با بدی جواب ندی

وقتی عصبانی هستی زود تصمیم نگیری

گلم از همین حالا تصمیم بگیر که با خودت یه دل مهربون سوغات بیاری که باعث بشه همیشه نیمه پر لیوان رو ببینه نه فقط به فکر نیمه خالی لیوان باشه

گل من امروز که این نامه رو برات مینویسم شب نوزدهم ماه رمضون سال 1393 است امروز 18 روز از ماه مبارک خدا میگذره و امشب جز بهترین شبهای ساله 

و شاید هم شب قدر 

خدا کنه توی این شبا ما بزرگترها تصمیم بگیریم که خوب بودن رو تمرین کنیم 

یاد بگیریم ببخشیم تا بخشیده بشیم

یاد بگیریم که در حق هم دعای خیر داشته باشیم

یاد بگیریم که به یاد مریضهای که حسرت گرفتن روزه رو دارن باشیم و قدر سلامتی خودمون رو بدونیم

یاد بگیریم که به بزرگترهامون احترام بزاریمو یاد بگیریم که هرگز حسزت زندگی دیگران رو نخوریم

ثمره زندگی من امشب فرشته های خدا بروی زمین میان و عطر اومدنشون رو کسانی استشمام میکنند که دلی بدون کینه داشته باشن میشه با اون دل مهربونت از خدا بخوای مامان فاطمه هم امشب بوی خوش فرشته ها رو امشب استشمام کنه

میشه از خدا بخوای دوستای مامان فاطمه هم امشب بوی فرشته رو استشام کنن

میشه از خدا بخوای همی آدمهای کره زمین امشب بوی فرشته های خوب خدا رو استشمام کنن

عزیز دلم خیلیا به مامان فاطمه التماس دعا گفتمن و مامان فاطمه خودش محتاج دعاست

اما گلکم تو امشب با اون دل مهربونت برای همی اونهایی که به مامان فاطمه التماس دعا گفتن دعا کن دعا کن هر آنچه که خیر و صلاحشونه خدا براشون رقم بزنه 

عزیز دلم یادت نره برای یوسف الزهرا دعا کنی برای اومدنش برای مهربونیاش برای تموم شدم این درد فراق

گلم نمیدونم تو هم اونجای که هستی روزه میگیری یا نه ولی روی زمین رسمه این روزا وقتی دوستی به دوستش میرسه میگه روزه نمازتون قبول باشه التماس دعا

من هم به رسم زمینیها میگم مغز بادوم من روزه و نمازت قبول باشه و خیلی خیلی التماس دعا

عاشقتم ندید مغز بادوم من


دوستان گلم امشب وقتی چشمای خوشگلتون بارونی شد و دلتون پر از مهر خدا یادتون نره به یاد مامان فاطمه مغز بادومی هم باشید که سخت محتاج دعای دوستانشه

ممنون از محبت همه شما

نظرات 2 + ارسال نظر
علی عباس پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ق.ظ http://abadgarkh.blogfa.com

با سلام مو از قالو بلی تشویش دیرم
گنه از برف و باران بیش دیرم
اگر لاتقنطوا دستم نگیره
مو از یا ویلنا اندیش دیرم
الهی العفو

سلام دوست گرامی
کاش ترجمه اش مینوشتید تا ما بیشتر از مطلبتون استفاده کنیم

صدف دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ب.ظ

دیشب به یاد تک تک دوستای وبلاگم بودم . شما و دخترای گلتون رو هم به صورت ویژه دعا کردم .

ممنون عزیزم
الهی که عاقبت بخیر بشید هم شما هم خواهر خوشگلتون
من هم به یادتون بودم و برا همی دوستان دعا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد