ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مهرت که باشد خار نیز همدم گل می شود

روزی خاری را در جمع خوبان مهمان کردن همی

گفتا : بارالها من کجا و جمع خوبانت کجا ؟؟؟

خار را همدم گل و آینه کردن  چرا ؟

هر چند در آن جمع بیگانه ای بود آشنا

اما با خود گفت:

من کجا و این گلستان گل کجا ؟


خار با چشمان بارانی رو به گلهای خوشرنگ کرد و گفت

 آخر خود میدانم که من از جنس گل نیستم ولی

می شود مرا هم لایق گلستانت کنی 

خار را در میان گلها  جا کنی


شاید خواسته ام قدری نابجا باشد ولی

مهرت که باشد خار نیز همدم گل می شود

در میان گلها میهمان می شود

هر چند روسیاه ست اما از فضل رب

 اندکی هم خار در جمع خوبان مهمان می شود

(فاطمه)

نظرات 7 + ارسال نظر
و خدایی که دراین نزدیکیست شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام بانو
ممنون از حضورت

سلام گلم

و خدایی که دراین نزدیکیست شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

خیلی خوب نوشته بودید....

عالی بود آخر شبی متن خوبی خوندم
شب خوش

ممنون عزیزم
نظر لطفتونه

شب بر شما هم خوش باد

علی کاظمیان شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام فاطمه عزیز
مثل همیشه زیبا و دلنشین بارک الله
شاد باشی و سلامت

سلام علی آقا
ممنون شما همیشه به نوشته های من لطف داشتید

مهدی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

گل اگر گل هست به خاطر حضور خاره که مراقب گل هست .

خار این شعر یه کوچولو با اون خار که کنار گل هست فرق داره

علی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام
بسی زیبا...
آفرین
یاد یه آهنگهای شهرام شکوهی افتادم"گل و خا"

سلام گل پسر
ممنون
عه ، حیف من این شهرام شکوهی رو نمیشناسم

یک سبد سیب سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

سلام فاطمه خانوم

سلام بر لیلیا جون خودم
کجایی خانمی؟؟

وخدایی که دراین نزدیکیست سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

با موضوع حجاب و کمی تغییرات وب بروزم...
منتظر حضور و نظراتتون هستم[گل]

پیگیر نظراتهم باشید بیزحمت

موضوع جالبیست
چشم خدمت میرسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد