ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

اولین نامه

اولین نامه مامانی به مغز بادومی که توی بهشته

سلام مغز بادومی مامانی خوبی گلکم ؟؟؟ حتما خوبی  ، مگه میشه آدم تو بهشت باشه و حالش بد باشه

جونم برات بگه که این روزا رو کره زمین ماه محرمه حتما تو هم اونجا با ماه محرم آشنا شدی

ماهی که امام حسین (ع ) برای اینکه اسلام به دست نااهلان نیفته و خوبی همیشه روی زمین پایدار بمونه به همراه خانوادشون به دست افرادی که پیرو شیطان بودن به شهادت رسید .آره گلم داشتم میگفتم حالا ما تو ماه محرم هستیم 

ماه عزای حسینی

عزیزکم تو این ماه پرچمهای زیادی برافراشته میشه مردم لباس سیاه میپوشن و در جلساتی که برای عزای آقا سیدالشهدا برگزار میشه شرکت میکنند 

فدات بشم تو این مجالس خیلیها شرکت میکنند که شاید ظاهرشون مناسب این مجالس نباشه ولی امام حسین (ع ) قربونش برم خیلی مهربونه همه رو به مجلس شون دعوت میکنه اصلا هم فرقی بین آدمها نمیزاره بخاطر مهربونی آقاست که خیلی وقتها همون آدمهای که شاید از نظر ظاهرا با بقیه فرق دارن متحول میشن و بقول معروف عاقبت بخیر شده و ازبقیه رو سفیدتر میشن پس قربونت برم وقتی انشالله یه روزی با سلامتی زمینی شدی هیچوقت فخر فروشی نکن و اگه کسی رو دیدی که ظاهر مناسبی نداشت نگو من از اون بهترم سعی کن با همی آدمها مهربون باشی و از ظاهر آدما در موردشون قضاوت نکنی

عزیزکم با اینکه هنوز زمینی نشدی ولی گلم با همون دستهای کوچیک و قشنگت برای همی مردم کره زمین دعا کن

اول از همه برای ظهور یوسف الزهرا دعا کن که انشالله خیلی زود آقا تشریف بیارن

بعد برای شفای همی مریضها دعا کن

و در آخر برای عاقبت بخیری همه نه فقط خودمون عزیزکم بلکه برای همه دعا کن

انشالله دعاهای مغز بادومی من که الان توی بهشته خیلی زود برآورده بشه

الهی آمین

مامانی بقربون مغز بادومش بره هزارتا

نظرات 10 + ارسال نظر
علی کاظمیان چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام...
آخیه بابایی تو ذهنم یه نی نی مجسم کردم که هاج و واج داره شما را نگاه میکنه شما هم داری براش حرف میزنی...انصافن مامان بزرگ خوبی میشی...آفرین
شاد باشی و سلامت

سلام
ای جان چه تجسم جالبی
یه نی نی که هاج واج داره به من نگاه میکنه ( الهی قربونش برم )
ممنون شما هم پدر خوبی میشید برای دسته گلاتون

وخدایی که دراین نزدیکیست پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir

اول ی سوال خصوصی خودتون چندتا بچه داری؟؟منظورم اینه که شاید 3-4 نوه درآیندع داشته باشید بعد اونا باهم دعوا نمیکنن که بگن این نامه مال کی بوده؟؟
شایدم فقظ واسه نوه ی اول بوده؟؟؟

بعدشم چه توصیه ای قشنگیییییییی خیلییییییی خوب بود انشالله پند بگیره!!

و از همه زیباتر دعاها...
انشالله خدا بحق نوه ی بهشتیتون مستجاب کنه..
ی پارتی بازی کنید بگید واسه منم دعا کنه ،مخصوصااااااااا

التماس دعا

من دوتا دخمل دارم
این نامه برای اولین مغز بادومی منه هرچند که بقیه مغز بادومیهای من هم میتونند این نامه رو از مغز بادومی اول قرض بگیرن و بخونند

انشالله

انشالله به حق همی مغز بادومیهای عالم که پاک هستن دعاهای ما بخیر برآورده بشه
بروی چشم حتما میگم براتون دعا کنه و بهترینها نصیبتون بشه انشالله
محتاجیم به دعا

مهدی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

امیدوارم مغزبادوم شما هم محب اهل بیت بشه

انشالله
بهترین دعای بود که در حق مغز بادومی من کردید . یک دنیا ممنون

یک سبد سیب یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir





چرا غمیگن گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام
آفرین ماشالله
خوبه.
مغز بادومی نگو بش پس فردا بره مدرسه بچه ها اذیتش میکنن آ

سلام
بله که خوبه
کی جرات داره مغز بادومی منو اذیت کنه.هان !!!!!!!!!!

امیر بهلولی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام
چه نامه جالبی خطاب به مغز بادمی نوشتید. حالا که با محرم شروع کردید واسه مغز بادمی ای کاش از مراسم شیرخوارگان امام حسین هم مینوشتید.

سلام امیر آقا
اتفاقا دوست داشتم براش بنویسم ولی نمیدونم چرا وقت نشد
انشالله سعی میکنم در این مورد هم براش بنویسم

صدف دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام فاطمه خانم . عزاداریهاتون قبول . التماس دعا

خوبین ؟
ای جون دلم عجب مغز بادومی هم دارین .
واقعا باید از این فرشته ها بخایم که برامون دعا کنن ...
ایشالا که دعای اونا برآورده بشه ...

سلام عزیز دلم
ممنون عزاداریهای شما هم مقبول درگاه حق
محتاجیم به دعا
ممنون شما خوبین؟
نه مغز بادومی ندارم دارم براش نامه مینویسم که انشالله وقتی یه روزی اومد و خوندن یاد گرفت بیاد اینجا و نامه های مامانیشو بخونه که مربوط میشه به زمانی که مامانش هنوز نرفته بوده خونه بخت
انشالله دعای این فرشته های کوچولو در حق همی ما برآورده بخیر بشه

علی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

ناراحت چرا علی آقا
انشالله همیشه شاد باشی

M.o پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://hackirancell3.blogfa.com

با سلام دوست عزیز وب قشنگی داری اگه دوس داشتی به وب منم ی سری بزن و از ترفندام استفاده کن ممنون میشم

سلام

صدف شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

آره متوجه شدم که هنوز مغز بادومی درکار نیست منظورم این بود که این عکسی که گذاشتین برام تداعی کننده مغز بادوم آینده شما ست که چقدم نازه

ای جان مغز بادومی من
انشالله از این هم خوشملتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد