ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

انتظار وصال

دل به هوای یار غوغا میکند

آنچه در سر دارد هویدا میکند


میگوید از لحظه های انتظار

شبهای طولانی و تنهایی بی انتها


شکوه دارد از در و از پنجره

از گل و ریحان ، از باغ و نردبان


باز هم سرگشته و بیقرار

غمش را در بهانه پنهان میکند


آرزویش دیدن یار است و بس 

پایان شب و فصل وصال یار و بس


گوید عزیزی جانم هیچ غم مخور

میرسد فصل وصال و میرود فصل خزان


آید زود هنگام آن یار بی مثال

خانه ات روشن شود از نور و هم وصال

(فاطمه )

نظرات 6 + ارسال نظر
negar شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

سلام گلم
شما تو دانشگاه ما بودی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشتباه نمیکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

Mr PACT شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ

خوبه

ممنون

صدف شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

like

مرسی

محمدرضا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
شهادت میوه دل امام رضا علیه السلام،
حضرت باب المراد
جوادالائمه علیه السلام تسلیت
التماس دعا

سلام
من هم به شما و همی دوستان این روز رو تسلیت میگم
محتاجیم به دعا

دلنامه یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ http://thebestdelnameh.blogfa.com

زیبا بود

ی مدت نبودی دلم واسه ات تنگ شده بود :)

مرسی
وای دلت برا من تنگ شده بود؟؟؟
عزیزمی

farhad یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

very goooooooooood
twenty like for u

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد