ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

دخملیا روزتون مبارک

امشب این پست رو فقط و فقط میخوام مخصوص شما دخملای دوست داشتنی بنویسم

دخملای که همدم مادرتون هستید و غمخوار بابای گلتون

اونهای که وقتی میبینند مامان و بابا غصه ای تو دلشون هست سعی میکنند اونقدر براشون شیرین زبونی کنند تا غصه از چهره بزرگتراشون پاک بشه

دخملای که حتی بعد از ازدواج هم غصه مامان و بابا غصه اونها هم میشه

و با شادی اونها یک دنیا شاد میشن

این روزا که من نمیتونم به کارهای خونه برسم و زحمت این کارهای سنگین افتاده به دست دخملهای عزیزم بیشتر از پیش میفهمم که دخمل داشتن چه نعمت بزرگیه و خدا چقدر به من لطف و محبت داشته که دو تا از بهترین فرشته هاشو نصیبم کرده که تو همچین روزهای هوای مامانشون رو داشته باشن ( خدایا یه دنیا ممنون)

و من هم به عنوان قدر دانی از دخملهای گلم و تبریک گفتن این روز عزیز( تولد حضرت معصومه (س) ) به دخمل خانمهای که دوستم هستن و دخملای گلم و خواهرهای عزیزم این پست رو نوشتم که بگم

به اندازه تمام ستارهای آسمون دوستتون دارم دخملای نازنین

و روزتون هم مبارک 

الهه و فائزه عزیزم مامانی عاشقتونه ، از خدا میخوام که عاقبت بخیر بشید بحق بی بی دو عالم


نظرات 13 + ارسال نظر
دلنامه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

مررررررررررسی
دوست دارم گلم

من هم دوست دارم دخملی ناز

مامان ثریا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام خاله فاطمه جون
خیلی ممنون که به یاد دخمل کوشولوی منم بودی ...
روز دختر رو به دخترای گل شما هم تبریک میگم و بهترین روزها رو براشون آرزو میکنم

سلام مامان نی نی خوشمله
وظیفه بود که به دخملی گلتون تبریک بگیم
ممنون از تبریکتون
انشالله دخملی خوشمل شما هم صحیح و سالم بیاد و سال دیگه براش روز دخمل جشن بگیرید

محمدرضا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام .
میلاد کریمه اهل بیت سلام الله علیها و روز دختر بر دختران شما مبارک باشه.
ان شا الله بهترین عیدی ها رو امروز بگیرید.

سلام
ممنون از تبریکتون
انشالله شما هم عاقبت بخیر بشید

sahar شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.bloom7.blogfa.com

سلام عمه جون وبلاگ خیلی قشنگی داری از طرف من روز دختر رو به فائزه و الهه جون تبریک بگو!!

سلام سحر جون خودم
الهی قربونت بره عمه
وبلاگ تو هم خوشگله
بهشون گفتم سحرجون تبریک گفته الهه و فائزه هم خیلی خیلی این روز رو بهت تبریک گفتن

علی کاظمیان شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام خواهر عزیزم
منم این روز را به خواهر زاده های عزیزم تبریک میگم البته نباید تربیت درست شما را نادیده گرفت من بچه هایی میشناسم که یک لیوان آب دست والدینشون نمیدن....آفرین به شما که کانون گرمی را واسه خانواده درست کردید...شاد باشی و سلامت

سلام علی اقا
ممنون بخاطر تبریکتون
بچه ها امانت هستن تو دستای پدر و مادر انشالله خدا توفیق بده امانت دار خوبی باشم
انشالله همینطور باشه که شما فرمودید برادر گرامی
شما هم کنار خانواده شاد باشید و سلامت

صدف شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلاااااااااااام...
تبریک میگم این روزو به دخملای گلتون
واقعا دختر داشتن برکته
به شما و مادر خودم بخاطر داشتن دوتا برکت تبریک عرض مینمایم
مادر بنده نیز بعد از عمل جراحیشون بیشتر از قبل به داشتن دوتا دختر افتخار میکنند و خدارو شاکر هستن
روزموووووووون مبارک

سلاااااااااااااام
ممنون دخملی گلم
معلومه که برکته
مرسی از تبریکت بخاطر داشتن دو تا دخمل با برکت
من که همیشه شاکر بودم ولی حالا هزاران بار بیشتر از قبل خدا رو شاکرم
تمام روزها روز شما دخملاست

باران شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ http://baran313.blog.ir

سلام
میلاد فاطمه معصومه(س) و روز دختر بر شما مبارک

راستی پسرا چجوری آفریده شدن؟؟؟؟

راستی ایشالا بحق زهرا(س) دخترانتونم کنیز زهرا(س) باشند.

سلام
ممنون از تبریکتون
مگه خالقت دختر و پسر فرقی داره . نکنه چون روز پسر نیست دلخوری آقای باران؟؟؟
الهی آمین

مهربون شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

سلااااااااااااااام مامانی فاطمه جونم
منم این روز و ب شما و دخملای گلت تبریک میگم ایشالا همیشه سالم و موفق باشن

سلاااااااااااااااااااام عزیزم
ممنون از تبریکتون
انشالله شما هم همیشه شاد باشید و سلامت

مسیحا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ http://pastokhanesabz.rozblog.com/

عجب دعایی برای دخملاتون کردین...مو به تنم سیخ شد...برای ما هم دعا کنین

انشالله همی دخملا عاقبت بخیر بشن مخصوصا شما خانمی عزیزم

بانو یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.banoyedey22.blogfa.com/

سلام همنام مهربان و باوفا
میلاد حضرت معصومه (س)بر شما ودختران گلت مبارک باشه
[گل]

سلام عزیزم
شبتون خوش و لبتون خندون

دلنامه یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ http://thebestdelnameh.blogfa.com

سلام بانو نیستی؟؟

هرجا هستی شادو سلامت باشی

سلام گلم
اومدم حضور بزنم نگی نیستی

ممنون انشالله شما خانمی گل هم همیشه شاد باشی و سلامت

احسان دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ http://shorteh.blogfa.com

سلام
دست شما درد نکنه، شما همیشه لطف دارید
عیدتون هم مبارک
از طرف نگار هم این روزو به دخترای گلتون تبریک بگید

سلام
عید شما هم مبارک
ممنون از نگار جون
دخملای من هم به نگار جون این روز رو تبریک میگن

فاطمه سادات دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام فاطمه خانم عزیز

حال و احوالتون چطوره؟؟؟؟؟وای که چقدر دلم واستون تنگ شده بود
بالاخره عروسی تموم شد
حالا دیگه راحت تر می تونم بهتون سر بزنم

با تمام وجود به خاطر دخملی های نازی که دارین بهتون تبریک میگم

سلام بروی ماهت عروس خانم
ممنون شما خوبی؟

خدا رو شکر که این دخمل خانمی ما هم با سلامتی رفت خونه بخت ، انشالله همی دخملیا با سلامتی برن خونه بخت

انشالله کنار همسری مهربونتون همیشه شاد باشید و سلامت
ممنون عزیزم بابت تبریکتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد