ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

نگاهی گذرا به رابطه بزرگترها

وقتی مادربزرگ هنوز حرمت پدربزرگ را نگه میدارد و مانند سالهای جوانیش عاشق پدربزرگ است 

پدربزرگ نیز دربرابر این دوست داشتنهای بی ریا حاضر است تمام هستی خود را فدای همسر مهربانش نماید

در میان کوهی از مشکلات که در زندگیش وجود دارد این دو فقط از عشق میگویند و دوست داشتن و حتی در جوانی که آن هنگام هم که مشکلات زندگی سعی میکرد کمرشان را خم نماید حرف فقط از عشق بود و دوست داشتن و هرگز به ذهنشان خطور نمیکرد که کلمه ای از طلاق مابینشان رد و بدل شود ولی حالا نمیدانم چه شده که جوانهای امروزی در برابر وزیدن نسیمی از طرف مشکلات به جای پیدا کردن راه حلی برای حل مسئله به فکر پاک کردن تمام زندگیشان هستند

کاش جوانها قدری از تجربیات بزرگترها را چاشنی زندگیشان میکردند و خیلی زود کانون یک زندگی را به دست طوفان طلاق نمیدادند


نظرات 6 + ارسال نظر
مسیحا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://pastokhanesabz.rozblog.com/

آخ گفتی...اینقد بدم میاد این جوونای به اصطلاح امروزی هی میگن: عشق مال داستان هاس...یا عشق فقط باید برای خدا باشه!...انگار نه انگار که خود خدا عشق رو آفریده...خودش عشق محظه..آه...

عشق نباشه زندگی که معنا نداره

shahin جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://hotlands.mihanblog.com

سلام وبلاگ جالبی دارین اگه مایلید به وبلاگ منم سری بزنید!
ممنون

سلام
بروی چشم

جکی چان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ - نگارفا - نیلوبلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

Mr PACT یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

این نسل قدیم نسل تعمیر کار بودن ولی الان نسل ما شده نسل تعویض کار!

الحق که راست گفتی گل پسر

*فاطمه* سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

سلام فاطمه جونــــــــــــــم . من برگشتم ؛ آخ ک چقدر دلــــــــم واسه وبتون تنگیده بود ....

وای رابطه مامان بزرگ و بابا بزرگ منم اینجوریه ؛ انقد هوای همدیگرو دارن ... خوش به حاشون ! ما که کسی رو نداری

سلام گلم
فقط واسه وبم دلت تنگ شده بود؟؟؟
پس خودم چی؟؟؟؟
خدا پدربزرگ و مادربزرگتو حفظ کنه و به دخملی گل ما هم ............دعاشو یواشکی گفتم . ولی آمینش بلند میگم الهی آمین

*فاطمه* پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

دعای آخرش قشنگ بود ! بخدا دلم واسه شما بیستر تنگیده بود فاطمه خانومی ... وبتون باعث ارتباط ماست دیگه ... خیلی دوستون دارم ...

من هم دعای آخرشو خیلی دوست دارم
دل کوچولوی من هم برای شما تنگ شده بود چون یه مدت نبودی
آره دیگه تو دنیای مجازی این وب نازنینه که رابط ما و دوستنمونه
من هم شما رو دوست دارم گل دخملی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد