ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

باورم این است

آرامش را در بندگی تو دیدم

هر روز که سستی کردم در بندگیت

آن روز براستی که روز مرگ آزادیم بود

در این سالهای عمر به این باور رسیدم

آن روز که در بند توام آزادم

(فاطمه)


نظرات 5 + ارسال نظر
دلنامه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ http://thebestdelnameh.blogfa.com

منم باورم اینه....
آرزو میکنم خدا به آدم هرچی میده بده ولی غرور و تکبر و خود برتربینی نده فقط همین اصن هرچی هم نداد نداد کرمش رو شکر این تکبر وغرور رو هم نده
آخه امروز یه نفر با غرور و تکبرش دلمو شکوند....

الهی آمین
غصه نخور گلم دل کسی رو شکستن که هنر نیست از عهده هر کسی برمیاد اصل اینه که ما کاری کنیم دل شکسته ای آروم بشه و به آرامش برسه

مهدی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

ممنون . خیلی خوب بود .

نظر لطفتونه

امیر سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ق.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
زیبا بود
مرسی

سلام
ممنون

لیلیا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ



خیلی قشنگ بود..

هروز که سستی کردم در بندگیت
آن روز براستی که روز مرگ آزادیم بود..



آن روز که در بند توام آزادم.... خدا...



سلاااااااااااااام فاطمه خانوم مهربون..

ممنون که لحظه به لحظه همراه لیلیا و یک سبد سیبش هستید..


ممنون گلم
خوشحالم که خوشتون اومد لیلیا جونم

سلام به روی ماهت
وظیفه است خانمی

علی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

عنوان وب ماست.توجه نموده این؟؟

بله توجه نموده بودیم بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد