ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

15 تیر و نشان پر افتخار مادری

15 تیر همیشه برایم یاد آور بهترین و شیرینترین خاطره عمرم می باشد

روزی که رسما با آمدنت من، علاوه بر همسر بودن به نشان پر افتخار مادری ملقب شدم که انشالله لایق این نشان باشم

یادش بخیر فقط 45 دقیقه از روز پانزدهم میگذشت و تو آمدی فرشته کوچولوی با موهای مشکی که با آمدنش باغ کوچک دو نفره من و آقای همسر را پر از مهربانی و شور شعف کرد

حیف که هنگام آمدنت آقای همسر که با ورود شما شازده خانم به درجه بابایی مفتخر شده بودن در ماموریت بسر میبرد

به همین دلیل آقاجون یعنی پدر خدا بیامرز من برای اولین نوه خود اسم الهه را برگزید که گرفته شده از نام پروردگار یکتاست

براستی که سر آغاز هر کاری با نام خداست و آقاجون همیشه در اول هر کاری نام خدا را بر زبان جاری میکرد ( خدا رحمتت کند آقاجون خوبم )

هنوز هم فراموش نکردم اولین باری که که فرشته مهربان خدا را در آغوش کشیدم و بوسه بر پیشانیش کاشتم  در آن لحظه چشمم که به تو افتاد پیش خودم فکر کردم آیا روزی این نی نی کوچولو بزرگ هم خواهد شد امروز که به تو نگاه میکنم که به جای آن نی نی کوچولو خانم مهربانی در کنارم می باشد که محرم اسرار مادرش شده به عظمت خدای مهربان بیشتر از پیش پی میبرم

عزیز دلم تو یکی از مهربانترین فرشتگان الهی هستی که خدا در روز 15 تیر به من حقیر عنایت کرد

خدایا اگر در وظیفه مادری خود قصوری از من سرزده به بزرگی و مهربانی خودت مرا ببخش و عاجزانه از تو میخواهم حافظ فرشته مهربانت باش و خیر دنیا و آخرت نصیبش بگردن

میوه دلم سالگرد روزی را که خدا مهر خود را به من هدیه داد را اول به خالق هستی و بعد به تو مهربان مادر تبریک میگویم

خدایا هزاران بار سپاس بابت فرشته مهربانت



نظرات 9 + ارسال نظر
سهراب غفاری شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ http://math91.blogsky.com

دختر خواهرخوشگلم تولدت مبارک.

ممنون استاد
من از طرف دخملم از شما تشکر میکنم

علی کاظمیان شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com

سلام آبجی
این روز عزیز را به شما خانواده محترم و الهه جان خواهر زاده عزیزم تبریک میگم...مطمئنم که شما جزو مادران نمونه بودید هستید و خواهید بود.تعجبه یکی از اون کیک خوشگلها را درست نکردید!میگم خوشگل چون ما فقط عکسش را میبینیم ...جای ما را هم تویه جشن تولد خالی کنید
شاد باشی و سلامت

سلام برادر گرامی
ممنون از محبتتون
امروز نتونستم کیک درست کنم به همین خاطر زحمت درست کردن کیک افتاد به گردن آقای قناد باشی ما هم تشرف بردیم از مغازه قنادی کیک رو خریداری کردیم
جای شما بسی خالی شد در تولد مخصوصا در موقع خوردن کیک

مهدی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

من هم تبریک میگم هم تولد دختر خانم توم رو و هم سالروز مادر شدن شما رو دلم برای همسرتون سوخت که چه لحظه ی نابی رو از دست داده .

ممنون از لطفتون آقا مهدی
خوب چیکارش میشد کرد مامور بود و معذور

بانوی کوچک شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://s1921.blogsky.com

سلام عزیزم ... تولدش مبارک باشه و همیشه شما رو برای هم حفظ کنه ... مرسی گلم اره نی نی ام دخمل شد .. امروز با مامان و خواهرم قراره بریم یکم خرید کنیم براش خیلی هیجان دارم

سلام مامان گیس گلابتون
مرسی انشالله ما هم تولد خانم کوچولوی شما بیایم برای عرض تبریک
انشالله لباس خوشملاشو با سلامتی بپوشه دخمل گیس گلابتون ما

سارا و افرا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://ptstar-arts.mihanblog.com

چه عکس قشنگی و چه نوشته های قشنگی .واقعا دستت درد نکنه . عالین . راستی واستا به تو هم بگم ما هم تازگیا یه وبلاگ در مورد خوانندگان خارجی باز کردیم .اگه خواستی بیا ببین . نظر هم یادت نره . راستی اگه توی نظر سنجی هم شرکت کنی خیلی خوشحال می شیم . مطمئن باش پشیمون نمی شی .

DR ELI یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

مرسیییییییی مامانیه گلممممممم
خیلییییییی خوشحالم کردییییی

الهی فدات بشم
من که کاری نکردم برات عزیز دلم
الهی که عاقبت بخیر بشی مهربون مامان

احسان یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ق.ظ http://shorteh.blogfa.com

آخ باز هم تبریک گفتنم دیر شد
سلام
موقتا دست و جیغ و هورا
خیلی خیلی مبارک باشه

ماهی هر وقت از آب بگیرید تازه ست
سلام آقا احسان
ممنون بابت تبریکتون
انشالله بزودی بیایم برای عرض تبریک به مناسبت ورود دخمل نازتون نگار جون

لیلیا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

روح آقا جون بزرگوار شاد باشه انشالله...

چه قدر صاف و ساده و بی آلایش با خدا حرف میزنید...

سالروز مادر شدنتون مبارک....


ما رو هم دعا کنید...

ممنون گلم
خدا همی اموات رو رحمت کنه انشالله
سادگی و بی آلایش بودن رو دوست دارم و دلم میخواد اونطوری که دوست دارم با خدای عزیزم حرف بزنم
مرسی گلم
انشالله عاقبت بخیر بشی خانمی

*فاطمه* دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

سلام فاطمه خانم جونم . ببخشید خیلی وخته به وبتون سر نزدم ؛ البته شما هم نیومدینا !
حالا تولد دخمل گلیتونو تبریک میگم ؛ امیدوارم سالهای سال زیر سایه شما سلامت باشن ؛ روز خوش

سلام بروی ماهت عزیزم
چشم حتما میام . ناراحت نباش دیگه
ممنون از تبریکتون گلم
انشالله شما هم همیشه شاد باشید و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد