ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

قدرش را بدان

از همان نقش دو نفری شروع شد

که کم کم به واقعیت پیوست

آن روز برایش رویا بود

ولی حالا واقعیتی است انکار ناپذیر

قدرش را بدان که شاید دوباره برایت رویا شود

نظرات 5 + ارسال نظر
Sina جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://1aramesh.mihanblog.com

هر روز برایش رویا خواهم بود...
.
.
.

رویایی به طعم واقعیت... به طعم شیرین...
.
.
.
راستی سلام...

سلام آقا سینا
براستی هر روزش رویا خواهد بود اگر درکی متقابل داشته باشیم از یکدیگر
انشالله کنار شیرین خانمی همیشه زندگی شیرینی داشته باشید

Sina جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://1aramesh.mihanblog.com

وسعت دوست داشتن را اندازه نگیر... زیادش هم کم است...
تنها با آن سیراب شو... رشد کن... شکل بگیر... و کامل شو...
خودِ دوست داشتن مهم است... نه زمانش... نه پایداری اش... نه مالکیتش... و نه حد و حدودش...
سرت را بالا کن... نگاه کن...
دوست داشتن خدا را ببین…
یاد بگیر که دوست داشتنت را کادو پیچ نکنی...

احسان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://shorteh.blogfa.com

رنگ صورتی نقش روی زمین و چتر باران خورده، اگر چه نشان از یک رویای دخترانه دارد، اما حس مشترکی است بین هر دو که من هم آرزو می کنم برای هر دو نفری که به واقعیت پیوست هیچ گاه تبدیل به جهنم نشود و همیشه سبز باقی بماند

انشالله
من هم دعا میکنم حقیقت بعد از رویایشان شیرینتر از رویایشان باشد

احسان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ http://shorteh.blogfa.com

این کامنت برای پست بالایی است
همیشه نوشته هایی است که برای خود آدم یا مخاطبان خاص نوشته می شه، هر چند آدم وسوسه می شه که بدونه چی نوشته شده ولی یادآوری اینکه چیزهایی هست که نباید دونسته بشه اون وسوسه رو رد می کنه. ولی اینکه دیدن کامنتها هم کد بخواد، انصافا رو اعصابه. راستش حرصم گرفت

انسان است دیگر گاهی دلش میخواهد بنویسد که فقط خدا بداند و او
ببخشید اگر باعث شدم شما حرصتون بگیره
شرمنده

لیلیا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ



قشنگ بود...

قدرش را بدان...

الهی فدات بشم گلم نبینم غصه ای روی چهره قشنگت بشینه
ممنون
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد