ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

شب نیمه شعبان را دریابیم

آقا مثل هر سال کوچمون تزیین شده و داره کم کم آماده میشه برای جشن فردا شب

هرچند امشب همه جا جشنه ولی چند سال پیش که برای اولین بار میخواستن توی کوچه به مناسبت تولدتون جشن بگیرن پیشنهادم این بود که روز تولد بعد از نماز مغرب و عشا جشن بگیریم چون روز نیمه شعبات تعطیله و همی اهالی میتون بیان برا کمک

انشالله فردا صبح کوچه رو میشوریم و بعد از ظهر آقایان جایگاه رو تو کوچه آماده میکنند

آقا جان همه خوشحالند ولی من نمیتونم زیاد خوشحال باشم آخه هرسال دعا میکنیم که انشالله سال بعد با حضور آقا جشن میگیریم ولی باز هم روز تولد از حضور شما خبری نیست

ظاهرا دعای ما به اجابت نمیرسه 

آقا یه پیشنهاد ما دعا میکنیم شما آمینشو بگید لطفا

انشالله این جشن آخرین جشن بدون حضور شما باشه. خدایا شاهد باش که یوسف الزهرا آمین گوی این دعا بود....

 امسال حدود هشت ساله که اهالی کوچه ما برای نیمه شعبان توی کوچه جشن میگیرند یه جشن بی ریا و خودمانی

و هر کسی به اندازه توان خودش تو این جشن سهمی داره به نظر من هیچ چیز به اندازه این مشارکت و در کنار هم بودن لطف و صفا نداره وقتی نگاه میکنم میبینم اهالی کوچه کوچک و بزرگ هر کسی سعی میکنه در جشن تولد آقا سهمی داشته باشه لذت میبرم و میدونم که خدا هم از کنار هم بود بنده هاش خوشحاله و انشالله این خوشحالی با آمدن یوسف الزهرا به اوج خودش میرسه

یه پیشنهاد دارم برای همی دوستان گلی که این مطلب رو میخونند بیایم امشب که همی کائنات خوشحال و شادن آفا رو به حق مادرشون الزهرا قسم بدیم و برای ظهورشون از ته قلب دعا کنیم و بعد برای شفای همی مریضها حتی مریضهای که نمیشناسیم دعا کنیم

و یادمون باشه که امشب و فردا در حق همدیگه خیلی دعا کنیم و ازخدا عاقبت بخیری بخواهیم برای همدیگه 

در آخر دعاتون اگه یادتون موند در حق نویسنده این وب هم دعا کنید که این روزا سخت محتاج دعای دوستانشه

التماس دعا و ممنون از لطف همی دوستان 

نظرات 12 + ارسال نظر
علی کاظمیان یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com

سلام دوست عزیز
سپاس از پست زیبایتان
عید شما مبارک باشه انشاالله
الهم عجل لولیک الفرج

سلام علی آقا
من هم ممنونم از حضورتون
عید بر شما هم مبارک
محتاجیم به دعا

لیلیا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

این اعیاد بر شما هم مبااااارک..

محتاجیم به دعا.

بر شما هم مبارک باشه خانمی

فاطمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.banoyedey22.blogfa.com/

سلام دوست فاطمه جون لحظه هایت سرشار از آرامش
....

آمد شبی خیالش در صدر سینه جا کرد
در مسجد خرابی، بتخانه ای بنا کرد

از دل ببرد صبر و از جان گرفت آرام
از سر ربود هوش و در سینه کارها کرد

فیض کاشانی ...
میلاد منجی عالم برشما مبارک باد

سلام عزیزم
ممنون
عید شما هم مبارک

احسان یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ http://shorteh.blogfa.com

آمین، آمین، آمین
بخصوص برای دعای آخر، آمین
عیدتونم مبارک

خدایا بهترینها رو به همه مخصوصا آقا احسان ما نصیب بگردان . الهی آمین
عید شما هم مبارک

امیر یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

نیمه ی شعبان گل نرگس شکفت / چلچله از شادمانی شب نخفت
آبشار یک لحظه آرام شد ، نریخت / تا که رازش با گل نرگس بگفت
سرو حیران شد از آن فر و جلال / ماه فرو مانده در آن حسن جمال
نیمه شعبان را به شما تبریک عرض می کنم.
---
چشم فاطمه خانم، اما تو رو خدا شما هم امشب ما رو از دعا خیرتون بی نصیب نذارید

ممنون.
بروی چشم امیر آقا
انشالله امشب همه حاجت های خیر از خانم فاطمه الزهرا عیدی بگیرند

صدف یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

عیدتووووون مباررک

خیلی خوبه این روزها درحق همدیگه دعا کنیم...

منم شدیدا محتاج دعا هستم . التماس دعااااا

عید شما هم مبارک
دعا در حق دیگران هم زودتر به اجابت میرسه و اینکه دعای خودمون هم خیلی زود به اجابت میرسه

صدف یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

فاطمه خانم مامانمو این روزا خیلی دعا کنین .
بلاخره بعد یه سال آخر این هفته روز عمل مامانمه ... خیلیییی خیییلی التماس دعا دارم .

سلام عزیز دلم
برای مامان گلتون خیلی دعا کردم انشالله همه چیز به خوبی پیش میره
نگران نباش خانمی

بانوی کوچک یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://s1921.blogsky.com

عزیزم سلام خوبین؟ عیدتون مبارک . مرسی که به من و نی نی سر میزنید ...
تو این شب عزیز نی نی منو هم دعا کنید سالم دنیا بیاد ...

سلام گلم
ممنون عید شما هم مبارک باشه
بروی چشم شما هم یادت نره ما رو دعا کنی خانمی
مواظب خودت باش گلم

Sina دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ق.ظ http://1aramesh.mihanblog.com

سلام فاطمه خانوم...

آخی... چه دلنوشته معصومانه ای بود...

دعا کردن خصوصا این روزا اجابت داره ها... ما رو هم در تنهایی هاتون با خدا از قلم نندازین...

سلام آقا سینا
قابل شما رو نداره دلنوشته های ما
دعاگوی همی دوستان هستم و خود نیز محتاج دعای دیگران

Sina دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ق.ظ http://1aramesh.mihanblog.com

ای آفریدگار صبح...

در جشن با شکوه روزی که آغاز می شود و در تمامی روزهایی که شیرینی نام تو بر لبانم می نشیند من عهد دیرینه ی خویش را با صاحب صبح و امام عصر تازه می کنم و دست بیعتم را در زلال دستانش معطر می سازم تا شعر سپید این عشق در صحن دلم تکرار شود...

طراوت جاری این عهد و بیعت هرگز از باغ خاطرم بیرون نمی رود و پیوسته شال سبز محبتش را بر گردن می نهم تا نوازشگر شانه های لرزانم باشد...

ولادت آخرین ذخیره ی الهی، بهار دلها، یوسف زهرا، بر منتظران جمالش تبریک و تهنیت باد...

مسیحا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.pastokhanesabz.rozblog.com/

عیدوتون مبارک باشه...محتاجیم به دعا...شما هم برای آخر و عاقبت بخیری و ازدواج جوونا دعا کنین

عید شما هم مبارک باشه خانمی
انشالله همه عاقبت بخیر بشن مخصوصا جوونا
بروی چشم گلم

محمدرضا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم به حق این روز عزیز حاجت روا بشید.
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
عید شما هم مبارک باشه
انشالله شما و بقیه دوستان گرامی هم حاجتشون روا بشه
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد