ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

پسرک و رنگین کمون

قصه از اونجا شروع شد که یه روز تو سرزمین زیبای خیال پسرک

پر شد از ابرهای تیره

حالش بد شد پسر کوچولوی قصه ما

بارونی شد چشمهای قشنگش

نمیدونست چیکار کنه

دستای کوچولوشو برد طرف آسمون

از خدا خواست که نور رو بفرسته

خدا هم نور رو فرستاد

نور اومد دستهای بارون رو گرفت

از میون دستاشون

رنگین کمون اومد بیرون

و شادی دوباره مهمون شد

تو سرزمین خیال پسرک


نظرات 5 + ارسال نظر
مهربون شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

سلااااااااااااام
مامانی فاطمه جونم
خوبی؟
آخه این عکسای نازو از کجا میاری؟
آفرین ب این همه ذوق
مثل نیمای من عشقه
راستی نینی طلای من دوسالشه
فداش بشم الهی

سلام عزیز دلم
پشت در بودی قربونت برم
از قدیم گفتن جوینده یابندس
ممنون شما لطف داری
وای خدا یه پسر کوچولو
قربون اون نی نی نازت
عزیزم از طرف من لپ نیما جون رو ببوس
گلم یادت نره حتما آبدار باشه ها

مهدی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

تازه شدنهای بارونی با اومدن رنگین کمون کامل میشه . داستان شما با نوع نگاهش خاطر رو بارونی میکنه .

به نظر من اتفاقا برعکس
این داستان ساده میخواد بگه وقتی دلی بارونی میشه حتما با یاری خدا رنگین کمونی در راهه
نتیجه اینکه خداهیچ وقت بنده هاشو تنها نمیزاره

لیلیا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

من عاشق رنگین کمونم..

سلااام.فاطمه خانوم عزیز.

پنجاه بدر خوش گذشت آیا؟!

------------------------------
یک سبد سیب شما رو دعوت میکنه به شنیدن صحبت های یکی از مردان بی ادعا.

من هم خیلی رنگین کمون رو دوست دارم
سلام عزیزم
جای دوستان بسی خالی
بروی چشم

امیر شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

بارید باران
بر دامن کوه
مثل دم اسب
بسیار و انبوه
باران که بارید
خورشید سر زد
گنجشک کوچک
از بام پر زد
باران که با نور
هم آشیان شد
فرزند آنها
رنگین کمان شد

(وحید کیانی)

شعر قشنکیه
کودکانه و زیبا
دست شاعرش درد نکنه و ممنون از امیر آقا

علی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/


mer30

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد