ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

کودک فقط باید کودک باشه ولا غیر

وقتی به این عکس نگاه میکنم حس زندگی رو کاملا توش حس میکنم

در پاییز زندگی شاد بودن آرزوی همی مردمه

انشالله وقتی پا به سن گذاشتیم و رسیدیم به مرحله ای که پاییزی میشه عمرمون شاد و سرحال باشیم و محتاج بنده ای هم نباشیم

خیلی دوست دارم انشالله روزی مادربزرگ شدم مادربزرگ نوه ای باشم که فقط انرژی مثبت از مادربزرگش دریافت کنه

مادربزرگی که بانوهاش بره پارک و ساعتها با هم توپ بازی کنند قایم باشک و کلی با هم بستنی بخورن و نقاشیهای خوشگل بکشن

دوست ندارم روزهای زندگی نوه من فقط پای کامپیوتر و بازهای بقول معروف رایانه ای هدر بشه 

خلاقیت بچه با نشستن پای کامپیوتر که رشد نمیکنه

بچه باید با اسباب بازی بازیکنه ، دنبال توپ بدو با خاک و آب چیزای مختلف درست کنه

بطور کلی باید در زمان بچگی فقط بچگی کنه نه اینکه عینه بزرگترها رفتار کنه

به امید روزهای که کودکان ما فقط کودک باشند نه آدم بزرگی در لباس کودکانه

نظرات 8 + ارسال نظر
zahra سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.romancehouse.blogsky.com

سلام فاطمه جان
وبلاگ قشنگی داری اگه تونستی به منم یه سر بزن پشیمون نمیشی خواستی تبادل لینکم میکنیم
منتظرتم...

سلام خانمی
ممنون بروی چشم مزاحم میشم
تبادل لینک بمونه وقتی کمی با هم آشنا شدیم

مریم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

زندگی یعنی همین
بابا و مامان من ازدواج کنن و من به دنیا بیام
زندگی یعنی همین
من تاتی تاتی کنم و ذره ذره بزرگ بشم
زندگی یعنی همین بازیهای کودکی
مدرسه رفتن
بزرگ شدن
دوست پیدا کردن و بزرگتر شدن
زندگی یعنی شاد بودن تو اوج غمها
یعنی آروم بودن تو اوج استرسها
زندگی یعنی همین نگاه تو
زندگی همین غذا خوردن همین خوابیدن
طلوع و غروب خورشید رو دیدن
خدا رو سپاس گفتن برای بودنش و نعمتاش
بعد دانشگاه و ازدواج و بچه هایی که بزرگ میشن و ازدواج می کنن و نوه دار شدن و به قول خودتون بازی و خلاقیتشون
می بینین بانو؟؟؟
یه سیر گردش واره و هر بار به نوعی تکرار میشه
زندگی همین تکراره
هم غم هست هم شادی
این ماییم که باید انتخاب کنیم
که شاد باشیم یا غمگین
چرا که معلوم نیست فردایی داشته باشیم یا نه؟؟؟

اگر شاد باشیم ویا غمگین زندگی میگذر
ولی چه خوبه که مثبتگرا باشیم و درمیان سختیهاشاد باشیم
به قول شما معلوم نیست که فردایی باشه یا نه

مهدی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

مطمئنا نوه ی شما از مادر بزرگ مهربونش فقط انرژی مثبت میگیره .چه که بچگی نکنه تو بزرگیش به مشکل میخوره .
در مورد این عکس : کاش ما هم بتونیم این حس قشنگ رو با همسرانمون در این سن و سال داشته باشیم .ب

انشالله همینطور باشه که شما میفرمایید
منتظر می مونیم تا اون روز برسه
انشالله همیشه عاشق همسرمون باشیم

مهربون سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

یه سلام بهاری پر انرژی تقدیم ب مامانی فاطمه

بانظر و صحبتات کاملا موافقم

همیشه آرزوم بود همچین پدربزرگ مادربزرگی داشته باشم

وباهاشون عشق کنم ولی نشد

ایشالا خدای مهربون یه عالمه نوه های خوشگل و تپلی بهتون بده تا اونا کیف کنن با همچین مادربزرگ عسلی مثل مامانی فاطمه

سلام به روی ماهت مهربون جونم
ممنون
مادر بزرگ خدا بیامرزم اینجوری بود
شاد و پر انرژی
انشالله به وقتش هم من و هم شما مادربزرگ بشیم
یه مادربزرگ شاد و پر انرژی

Mr PACT چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

کاملا باهاتون موافقم، هم اون پارک رفتن با نوه ها و هم کودکی کردن کودک ها

آفرین به شما آقا میثاق گل
معلومه که بچه ها رو خیلی دوست داری
انشالله یه روز تو پارک با نوه هاتون ببینیمتون

صدف چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام
بچه های این دوره و زمونه دیگه به نظر من بچگی نمیکنن همشون خیلی خیلی فراتر از سنشون میفهمن و رفتار میکنن.

سلام خانمی
خوب بچه های این زمونه باید هم بیشتر بفهمند چون بچه های عصر سرعت هستند دیگه
من منظورم بازیهای کودکانه بود

علی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/


سایت شما فیلتر شد

سایت خودت فیلتر بشه شازده

لیلیا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

در پاییز زندگی شاد بودن ...سخته.اما قشنگه.

خیلی باحالن مادربزرگ و پدربزرگ هیی که دلشون جوونه و به قول ما پایه هستند.

منم یکی شونو دارم.

آره سخته ولی چه میشه کرد ما چه بخواهیم و چه نخواهیم پاییز عمرمون هم از راه میرسه
ولی خدا کنه تو پاییز عمر هم شاد باشیم
خدا حفظشون کنه انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد