ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

بذر مهر بکاریم و محبت درو کنیم

دائما دوست داریم که برگردیم به زمان کودکی 

هیچ فکر کردید چرا؟؟

شاید به خاطر صفاو صمیمیتی که بینمان بود 

گذشتی که بعد ازدعواهایمان داشتیم

فراموشی بدیها و زود آشتی کردمان

حالا که امکان برگشتن نیست چه کنیم

شاید امکان نداشته باشد که از نظر جسمانی زمان رابه عقب برگردانیم و کودک شویم

ولی از نظر اخلاقی که می توان برگشت و دوباره کودک شد

اگر آن موقع با دوستمان حرفمان میشد بعد ازچند لحظه فراموش میکردیم ودوباره میشدیم دوستان صمیمی سابق

حال هم بیایم فراموش کنیم اختلافاتمان را و مهر و محبت را جایگزین قهر و کنیه کنیم مثل زمان کودکی

و دوباره در دلهایمان بذرمهر بکاریم و محبت درو کنیم

( این قسمت مربوط به مخاطب خاص خانم میم دوست عزیزم می باشد)

گلم چون جای نبود برای نوشتن اینجا برایت مینویسم 

عزیز دلم اینجا کلبه دوستی من است و مهمانهایش قدم بر روی چشمانم میگذارند و من خوشحال از آمدن مهمان .

تا هر وفت که دوست داری مهمان این کلبه باش که فاطمه مهمان را حبیب خدا میداند 

من همی دوستانم را دوست دارم و برایشان از خدا بهترینها را خواهانم .

و تو نیز هدیه ای هستی که خداوند به من ارزانی داشته . دوست دارم عزیزم

نظرات 8 + ارسال نظر
بانوی کوچک یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://s1921.blogsky.com

سلام مرسی عزیزم لطف کردی اومدی ... چه متنت به حال امروزم نزدیکه

سلام گلم
انشالله همیشه شاد باشی

Mr PACT یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

مهدی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

خدایش خیلی صافید .
همیشه پیروز باشید .

این نظر لطف شماست دوست گرامی
ممنون
انشالله شما هم همواره شاد باشید

مهربون یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

S004:]S004:]S004:]

مهربون یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

یه چیزی بگم؟؟
هر چی از عکس پستت بگم کم گفتم
حرف نداره
مثل خودت درجه ۱
منم ک عاشق گل :نخ سوزن دشت لاله عاشق بچه ها عاشق رنگای شاد
کیف کردم

متنم ک جای خود داره دیگه چیزی ک مامانی فاطمه بنویسه میشه مگه خوب نباشه
بقول نی نی خوشگلم: میسی مامانی فاطمه
دوست دالم

خوشحالم که خوشت اومده عزیزم
الهی قربون خودتو نی نی خوشملت برم من
از طرف من خیلی خیلی ببوسش آخه من عاشق نی نی کوچولوها هستم
منم دوست دارم عزیزم

مهربون یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

یکی این بچه رو بگیره بابا
همه ی گلارو له کرد!!!!!!!!!!
عجبا

بزار خوش باشه بچه
له نمیکنه داره باهاشون بازی میکنه

فاطمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.banoyedey22.blogfa.com/

گلی از شاخه اگـر می چینیم

برگ برگش نکنیم

و به بادش ندهیم

لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم

و شبی چند از آن را

بخوانیم و ببوییم و معطر بشوییم

شـاید از باغچه کوچک اندیشه مان گل روید .
*****
سلام فاطمه جون
صبح زیبایت بخیر و خوشی
و لحظه هایت آرام و آسمانی.

وااااااااای چقدر این شعرخوشگله
سلام عزیزم
تو این صبح زیبای بهاری شعر قشنگتون باعث شد انرژی مثبت دریافت کنم
انشالله همیشه شاد باشی گلم

لیلیا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

خیلی قشنگ گفتید. ممنونم.

چشات قشنگ میبینه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد