ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

پرونده من و لطف یوسف الزهرا (س)

سال 89 بود یه روز تو ایام فاطمیه دوتا از دوستان گلم ازم خواستن که باهاشون برم قم و جمکران

فقط خدا میدونه چقدر خوشحال شدم از آقای همسر اجازه گرفتم و بعد از موافقت شون با دوستانم رفتم

 توی اتوبوس دوستم گفت فاطمه خانم چند وقته نیومدی قم 

گفتم آخرین باری که رفتم قم با پدر خدا بیامرز بود که وقتی برگشتیم جنگ بین ایران و عراق شروع شد

دوستم گفت یعنی سی ساله که قم نرفتی !!!!

یه لحظه باورم نشد ، راستشو بخواهید بدجوری دلم شکست . یعنی سی سال بود من نتونسته بودم برم قم  

وقتی رفتیم قم اول رفتیم حرم خانم و دعای کمیل رو اونجا بودیم فردا صبح رفتیم جمکران دعای ندبه همینکه رسیدیم جمکران چشمام پر اشک شد یه جای شنیده بودم اگه دعای دارید ائمه رو به جان مادرشون فاطمه (س) قسم بدید

 من هم گفتم آقاجان سی سال پرونده من خاک خورده جون مادرتون اگه میشه پرونده منم بزارید جای که لااقل سالی یکبار قسمتم بشه بیام پابوس خانم حضرت معصومه (س)

خدا شاهده از اون سال تا الآن هر سال خدا رو شکر قسمتم میشه میرم قم و بعدش جمکران ( ممنونم آقاجان )

5شنبه هم به اتفاق دخمل کوچیکه و 8 نفر از خانمهای همسایه و دو تا از بچه هاشون صبح زود بعد نماز صبح از قزوین راه افتادیم به طرف قم

 صبحانه رو جای شما خالی رفتیم امامزاده طاهر و بعد برای ساعت 10 رسیدیم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و بعد از زیارت و نماز و ناهار رفتیم قم برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) بعد نماز مغرب و عشا و دعای کمیل رفتیم جمکران 

دعای کمیل درجوار حرم خانم آنقدر باصفا بود که قلم قاصر از بیانه در اون لحظه به یاد همی دوستانم بودم و از خدا خواستم آنچه که خیر و صلاحشونه خداوند قسمتشون کنه و نائب الزیاره همگی بودم که انشالله خدا قبول کنه

شب وقتی رفتیم جمکران از آقا بخاطر این همه لطفی که به من حقیر داشتن تشکر کردم ( هر چند میدونم لایق این همه لطف نبودم )

خدا رو شکر سفر خیلی خوبی بود انشالله قسمت همگی بشه زیارت با معرفت خانم حضرت معصومه (س)


نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

حقیقتش یه کم نگران شدم از پست نگذاشتنتون . زیارت با معرفت رو خیلی موافقم .

شرمنده از اینکه نگرانتون کردم
انشالله زیارت با معرفت قسمت همی آرزومندان بشه.

مهربون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

زیارت قبوووووووووووووووووووووووول
واقعا خوش ب سعادتت
منم دعا کردی مامانی فاطمه؟
خوشبختانه من زیاد قسمتم میشه میرم زیارت خانم مهربون
ولی متاسفانه نمیدونم چرا خ وقته با اینکه تا اونجا میرم نمیشه ک برم جمکران
دیگه فکر کنم کلا از لیست آقامون خط خوردم
نمیدونم................................
ولی خدا روشکر ک شما رفتی

ممنون گلم
مگه میشه دوست گلی مثل شما رو دعا نکرد
فقط عزیزم آدرس ندادی
انشالله ایندفعه که رفتید قم قسمتتون میشه که برید جمکران و با اون دل مهربونت ما رو هم دعا می کنید
آقا آنقدر مهربونه که اسم هیچ کسی رو از لیست خط نمیزنه مطمئن باش گلم
خدا رو شکر

لیلیا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

سلام.

واااااااااای

زیارت قبول...فاطمه خانومی

کاش میگفتید دارین میاین قم، در خدمتتون بودیم و زیارتتون میکردیم.
حیف شد..


راستی از سوهان های خوشمزه اینجا خوریدن آیا؟!

خوشحالم سفر خوبی داشتید.

انشالله قسمت همه بشه.

سلا م عزیز دلم
ممنون
نگفته بودی عزیزم که همجوار کریمه اهل بیت هستی
انشالله دفعه بعد که اومدم یاد باشه بهتون خبر بدم و از نزدیک لیلیا جونمو زبارت کنم
بله با اجازتون کلی سوهان نوش جان کردیم
سفری بود عالی با همسفرانه فوق العاده خوش مشرب
انشالله

مهربون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

شاید
این
جمعه
بیاید
شاید........................................

انشاله
این
جمعه
خواهد
آمد...................

Mr PACT شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

زیارتتون قبول باشه انشالله

ممنون گل پسر

*فاطمه* یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ http://saatesheni91.mihanblog.com

التماس دعا داشتیم! حالا هم زیارت قبول . راسی منم آپم ؛ خوشحال میشم تشریف بیارین خانومی .. شبتون خوش

ممنون
انشالله قسمت شما هم بشه برید زیارت خانم
بروی چشم مزاحم میشم
عاقبتتون بخیر

امیر یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
زیارتتون قبول - انشالله که ما رو هم دعا کرده باشید

سلام امیر آقا
ممنون
من همی دوستان رو دعا کردم که انشالله دعام مورد قبول حق قرار میگیره

صدف یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

زیارتتون قبول....
منم تقریبا هرسال به همراه خانواده یکی دوبار قم میرم ولی الان حدود ۷-۶ ساله که جمکران نرفتم خداکنه قسمت منم بشه.

ممنون عزیزم
انشالله این دفعه که با خانواده تشریف میبرید قم چمکران هم میرید

علی کاظمیان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com

سلام آبجی عزیز
زیارتتون قبول باشه انشاالله امیدوارم من را از قلم ننداخته باشید و برام دعا کرده باشید...امیدوارم همواره زیارت ائمه نصیبتون بشه ...این که اقا دعاتون را مستجاب کرد مربوط به دل پاکتونه که با خلوص نیت ازش خواستید بطلبه...خوش به سعادتتون
شاد باشید و سلامت

سلام برادر گزامی
ممنون .
مگه میشه خواهری بره زیارت و برای برادر عزیزش دعا نکنه
این نظر لطف آقا بوده
انشالله خدا قسمت کنه شما هم همراه خانواده خیلی زود تشریف ببرید زیارت کریمه اهل بیت

علی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ http://pelak1136.blogsky.com/

سلام علیکم ..وبلاگت خدایش جالب خواندنی و.... است از مطالب وبلاگت استفاده کردم .راستی ازپست بذرمهر بکاریم ومحبت درو کنیم در وبلاگم گذاشتم اگر ناراحت شدی حذف کنم شما اگه دروبلاگ من مطلبی بدردت خورد در وبلاگت استفاده کن

سلام دوست گرامی
خوشحالم که مطالب ساده من مورد توجه شما قرار گرفته
البته مطلب من قابل شما بزرگوار رو نداره ولی اگه با ذکر منبع باشه مانعی نداره

علی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام
زیارتتون قبول

سلام به روی ماهت
رسیدن بخیر علی آقا
ممنون

علی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

مرسسی
ممنونم
بخیر

قابل شما رو نداشت گل پسر

لیلیا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

وای شرمنده .

من اصلا حواسم نبود که شما نمیدونید. واقعا ببخشید.

انشالله سفر بعدی جبران کنم.

سوهان ، نوش جونتون.

خداروشکر..

دشمنت شرمنده خانمی
حتما یادم باشه سفر بعدی اطلاع رسانی بفرماییم
واقعا خوشمزه بود سوهانش
نوش جون همه انشالله
ممنون

س.غفاری چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://math91.blogsky.com

سلام خواهرم فقط میتونم بگم خوش بحالتون.ماهرچه داریم ازائمه داریم انسان بدون انها پوچ است.

سلام استاد
این لطف ائمه بود که به قول شما بزرگوار انسان بدون آنها یعنی پوچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد