ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

دومین نامه مامانی به خانم معلم دخملی

سلام عزیز دلم

یادمه وقتی پنج سالت بود مادر بزرگم اومده بود خونمون ، بنده خدا پیرزن سواد نداشت تو اون موقع میتونستی کلمات ساده مثل آب و بابا رو بنویسی

به مادر بزرگم گفتی بیا بهتون سواد یاد بدم یه دفتر آوردی با یه مداد 

آنقدر با حوصله بهش میگفتی بگو آب و بادستای کوچولوت کلمه آب رو بخش میکردی که من یک آن فکر کردم توی کلاس درس نشستم

اون موقع با خودم گفتم دخمل کوچولوی من چفدر شبیه خانم معلمهاست

کم کم که بزرگتر شدی یه روز بهت گفتم گلم میدونی رو پیشونی تو چی نوشته

خندیدی و گفتی چی نوشته مامانی

گفتم نوشته معلم

حالا سالها از اون ماجرا گذشته و دخملی من شد خانم معلم ولی چون تو دانشگاه درس میده بهش میگن استاد

ولی برای مامانی دخملش همون خانم معلم کوچولوه

عزیز دلم تو معلم مامانی هم هستی

یادته چقدر طول کشیده تا به این مامانی شیطون یاد دادی که چطور با کامپیوتر کارکنه وب داشته باشه و ......

حالا فردا روز معلمه من هم به رسم ادب و احترام اومدم اینجا تا از خانم معلم خودم یعنی دخملی عزیزم تشکر کنم و مثل یه شاگرد البته نمیدونم بگم خوب چون این شاگرد خیلی شیطون و بازیگوشه ولی خوب اومدم از زحمات معلم عزیزم تشکر کنم و بگم معلم عزیزم روزت مبارک

همینجا از همی معلمینی که تا به حال زحمت این شاگرد بازیگوش به گردنش بوده تشکر میکنم

از کلاس اول ابتدایی تا حالا

و تبریک میگم به همی معلمین سرزمینم به خواهر گلم زهره جون و دوست عزیزم مریم خانم ودوست عزیزم مهربون , و استاد بزرگوار آقای س. غفاری وبلاگ علم ریاضی

برای همتون از خدا خیر میخوام انشالله همیشه شاد باشید و تندرست

عزیز دلم ببخشید نامه از حالت خصوصی بودن دراومد ولی اشکالی نداره مامانیه دیگه

دخملی عزیزم از خدا میخوام همونقدر که صبر و حوصله به خرج دادی تا مامانی امروز اینجا بتونه مطلبی بنویسه خدا بهت خیر دنیا و آخرت عنایت کنه انشالله .

دوست دارم عزیزم

امضا مادری که عاشق دخملاشه

نظرات 7 + ارسال نظر
مهربون چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

سلااااااااااااااااام

واااااااای خجالت زدم کردی فاطمه جونم قربونت بشم خیلی با

محبتی خیلی خوشحالم کردی امیدوارم دخمل گلت همیشه

موفق و سلامت باشه زیر سایه خدا ومامانی ماهی مثل شما

و

ایشالا یه روزیم من به موفقیتای نی نی گلیم افتخار کنم

آمین

سلام عزیزم
دشمنت خجالت زده بشه انشالله
ممنون گلم
انشالله نی نی خوشگله شما هم باعث افتخار خودش و پدر و مادرعزیزش باشه
عزیزم ازما تبریک و از شما شیرینی و میوه و .......

DR ELI چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

یوووووووووهههههههووووو
سورپرایز شدم اساسییییی مامانی جونم
اصلا یادم نبود فردا چه خبره، مرسیییییییییییییییییی کلی خوشحالم کردییییی شاگرد شیطونه ی خودمممم (یههههه عالمهههه ماچچچچ به لپپپپپ مامانیه گل خودممممم)
دوستت دارممممم مامانییییی

سلام خانم معلم
خوبید ، خوشید ؟
غافگیر شدی ....جانمی جان
این شاگرد شیطونتون هم همینو میخواست
باید هم خبر نداشته باشی فردا چه خبر خانم معلم
بس که کار رو سرتون ریخته،البته کار تدریس نه کارخونه
فقط خانم معلم لطفا ماچتون تفی نباشه
شاگرد هم خانم معلم رو دوست داره اساسی
حالاخانم نمره ما چند میشه با این همه حرفای خوبی که زدیم؟

مهدی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

نامه از حالت خصوصی خارج شد من هم این روز رو به دخترتون و معلمها تبریک میگم .

ممنون از تبریکتون .

صدف پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام.
منم این روزو به دختر گلتون تبریک میگم.
ولی عجب مامانا خوب و درست پیشونی بچه هاشونو میخونن. چیزایی که خیلی سال پیش مامانم روی پیشونی من و خواهرم میدیده الآن تحقق پیدا کرده. چیزایی که اون موقع ما جدی نمیگرفتیم...
شما مامانا غیب گو هم هستین

سلام
ممنون عزیز دلم
تو مگه نمیدونستی مامانا غیبگویی هستند که تا بحال رو دستشون غیبگویی نیومده
انشالله یه روز خودت مامان میشی اونوقت میبینی چقدر راحت میتونی از طرز برخورد و یا چهره دخمل یا پسرت بفهمی چه اتفاقی افتاده و یا آیندشو بهش بگی چی میشه

علی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

بابا چقد love ترکونیدن


راسی سلام
حال شما؟
روز مادر مبارک.


انشالله شاد باشین.
یادی از ما نمیکنین

زندگی بدون عشق هم مگه معنایی داره گل پسر
سلام شازده
ممنون
شما خوبید؟
مرسی گلم
انشالله شما هم شاد باشید
من نیستم یا جنابعالی با اون نتتون

لیلیا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

مهربون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

سلااام مامانی فاطمه جون

کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟
ما پست جدید میخوایم

سلام عزیزم
جای شما خالی رفته بودیم زیارت
خدا رو شکر آمدیم و نگاشتیم بر لوح سپید خاطره ای را
امید داریم که مقبول آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد