ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

شاید فردا دیر باشه

حال شما چطور است ؟
مادر مهربانم 
قهری هنوز با من؟

ای ماه آسمانم ؟  

                       من کار زشتی کردم 

                       در پیش میهمان ها 
                       گفتی نکن ، دوباره 
                          تکرار کردم آن را 
حالا ببخش من را 

 آشتی بکن مادر جان 

 این نامه را نوشته ست 
 یک بچه ی پشیمان 
                        این نامه را نوشتم 
                         با اینکه بی سوادم 
                           بابا نوشته آن را 
                              اما نداده یادم 

 من بچه ی تو هستم 

 هر چند لوس لوسم

بگذار صورتت را یک عالمه ببوسم

این شعر رو امروز دیدم خیلی ازش خوشم اومد

هر چند شعرش برای کودکانه ولی وقتی بهش نگاه میکنی و میخونیش می بینید که چقدر راحت یه بچه از کاری که کرده پشیمون شده و میخواد مامانش از گناه اون با یه ببخشید ساده بگذره

شاید اون بچه حالا بزرگ شده باشه و کارهای که مامانش رو ناراحت میکنه هم خیلی زیاد شده ولی مادرا هنوز هم با یه ببخشید کوچولو از طرف بچشون از کارای بد بچه ها میگذرن

خوبه بچه ها، فرق نمیکنه تو چه سنی هستن به بهانه روز مادر به سراغ مادرشون برن و پیشانی مادرشون رو ببوسند و مثل زمان بچگیشون بگن مامانی منو ببخش

ببخش به خاطر همی کارای بدی که انجام دادم و دلتو رو شکستم 

باور کنید روز مادر بهترین بهانه برای این کاره

و این رو بدونید وقتی مادری از فرزندش راضییه خدا هم از اون فرزند راضی و خشنوده

پس تا دیر نشده برید سرغ مادرتون 

پدر و مادر هدیه های هستند که خداوند به ما عنایت کرده بیاید قدرشون رو بدونیم 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی کاظمیان یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com

سلام خواهر خوبم
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم ایکاش همه تا والدینشون در قید حیات هستن قدر اونها را بدونن ...سپاس از پست زیبایتان
شاد باشی و سلامت

سلام برادر گرامی
انشالله همینطور باشه که شما فرمودید
موفق باشید انشالله

مهدی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

واژه ی مادر مثل داستان هزارو یک شب میمونه . همه قشنگ و دوست داشتنی . طوری که نمیتونی بگی کدوم قشنگ تره .
وقتی پدر یا مادر میشی تازه میفهمی این دو فرشته کی اند و چه کار کردند و چه قدر دوستشون داریم .
روز مادر رو هم به شما تبریک میگم .

انشالله همی فرزندان قدر پدرو مادر خودشون رو بدونند
ممنون بخاطر تبریکتون

امیر یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
من نمیدنم چرا امسال همه دوستان یک هفته جلوتر به پیشواز روز مادر رفتن
به این تاسب من هم یک هفته جلوتر روز زن رو خدمتون تبریک میگم انشالله که خدا به حق حضرت زهرا خودش همیشه پشت و یارتون باشه تو زندگی

سلام امیر آقا
شما وقتی میخواهید فیلمی رو بسازید قبلا مقدمات کار رو جور نمیکنید؟؟؟
خب روز مادر که نمیشه بگیم ای ایهالناس امروز برید سراغ مادراتون
باید یه مقدمی لااقل از قبل یه این بنده های خدا بگیم شاید بخوان گلی ، کادوی چیزی بخرن ببرن دست بوس مادراشون
من از امروز گفتم تادیگه کسی بهانه نیاره بگه من خبر نداشتم
ممنون بخاطر تبریک یک هفته زودترتون
البته یه هفته نمیشه چون انشالله روز مادر 5 شنبه است

فاطمه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

روز مادر انشالله چهارشنبه و روز معلم انشالله پنج شنبه است

لیلیا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

منم ببخشید.

امیدوارم قدر پدر و مادرامونو بدونیم.
خدایا کمک کن.

انشالله خدا کمکمون کنه کمی قدردان زحمات پدر و مادرمون باشیم

صدف دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com


خدا همه پدرو مادرهارو حفظ کنه تا هروقت دلت خواست بری پیششون و ازشون عذر خواهی کنی قبل از اینکه دیر شده باشه.

آفرین خانمی گلم
انشالله

مهربون دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام

خیلیییییییییییییییییییییییییییی شعر قشنگی بود آفرین فاطمه جونم

منم از همینجا میگم مامان عزیزتر از جونم منو ببخش و همیشه دعام کن



راستی یادت نره روز معلم و بهم تبریک بگیا

سلام گلم
قربونت برم شعر من نبود ولی خیلی شعر نازیه
انشالله خدا مامان شما رو براتون حفظ کنه
بروی چشم
شما آدرس بده ما انشالله میایم برا خوردن کیک و میوه و عصرونه و ...
و تبریک گفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد