ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

همسایه از فامیل نزدیکتره

چقدر دوست دارم کنار دوستان بودن و در کار دست جمعی شرکت کردن رو

همیشه عاشق این بودم که عده ای رو کنار هم جمع کنم و برای هدفی واحد با همدیگه مشغول کاری بشیم

تقریبا هشت سال پیش تو جمع همسایگی ما اصلا کسی به دیگران کاری نداشت 

و من از این تقریبا جدایی همسایه ها ناراحت بودم چون از قدیم گفتن همسایه از فامیل به آدم نزدیکتره

خلاصه ما تصمیم گرفتیم به مناسبت های مختلف همسایه ها رو در کنار هم جمع کنیم

خدا رو شکر این امر مورد استقبال  همسایه ها قرار گرفت 

در ابتدا تعدادمون کم بود رفته رفته کارهامون انسجام بیشتری گرفت و برنامه ریزی هامون مرتب و دقیقتر شد

حالا بعد از گذشت چند سال بدون اقرار میگم که خدا بهترین همسایه ها رو نصیب اهالی کوچمون کرده

الان چندساله که برای نیمه شعبان تو کوچمون تمام اهالی جمع میشن و جشن مولدی آقا رو میگیرن

و یا تو ایام فاطمیه چند روز قبل از شهادت خانم همی اهالی برای تدارک آش کمک میکنند  چه لذتی داره این درکنار هم بودن ( خدا میدونه لذت این در کنار هم بودن رو با تمام لذتهای دنیا عوض نمیکنم)

امروز تو این دورهم جمع شدن تونستیم با همسایه ای که 5 ماه اومده و جز اهالی کوچه شده آشنا بشیم

خانم جوانی که انشالله 3 ماه دیگه قرار صاحب یه نی نی ناز بشه

اینجا میخوام از خانم بی بی دو عالم که ایام شهادتشان نیز هست تشکر کنم که به ما اجازه دادن جز عزادارانشون باشیم و به یادشون ما هم کاری رو انجام بدیم

انشالله عزاداری همی عاشقان ولایت درعزای مادر اهلبیت مورد قبول خدای مهربون قرار بگیره و ذخیره ای باشه برای ایامی که نیاز دارن

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ق.ظ http://shorteh.blogfa.com

بابت همسایه خوب بهتون تبریک می گم.
متاسفانه همسایه ما که البته صاحبخانه ما هست، آدم خیلی خوبی ست اما ارتباطی بین ما و دیگران وجود ندارد. فکر را بکنید بعد از 2 سال و نیم تازه متوجه شدیم که خانواده ایشان چند نفرند و اسمشان چیست.
برعکس، آقا مهدی که از دوستان مشترک است، ارتباط فوق العاده ای با همسایه ها دارند. شاید نه اندازه فامیل ولی فوق العاده زیبا.

گاهی باید خودمون پیش قدم بشیم برای آشنایی با همسایه های محترممون
احسنت به آقا مهدی

مهدی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com/

دست خدا با جماعته . وقتی خود خدا این موضوع رو میگه و هدف از جمع شدنها برای اهل بیته مطمئنا عنایتیست از از طرف حق .

هزاران بار خدای عزوجل را شکر بابت این عنایت به بنده رو سیاهش

امین جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ http://robefarda.blogsky.com/

اوه اوه چه شود جمعه زنونه
دختر شوهر میدین.نینی به دنیا میارین.واسه پسر زن میارین.
دوره هم بودن همش بهانست بابا
کجا بهتر از تو کوچه.کجا بهتر از همساده

اولا اصلا هم بد نیست خیلی هم خوبه دختر شوهر دادن و برای پسر زن گرفتن کلی هم ثواب داره
دور هم بودن بهتره تا اینکه یه گوشه تنها باشی و از حال هدیگه خبر نداشته باشی من خیلی هم دوست دارم
دوما کوچه نیست توی خونه دور هم جمع شدیم نمیدونی بدون شازده پسر

صدف جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

التماس دعا

محتاجیم به دعا

Mr PACT جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

انشالله دعاهاتون مقبول واقع بشه...
و اینکه در این مراسماتون از ما هم تو دعاهاتون یادی بکنید... حتما و لطفا

ممنون گلم
بروی چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد