ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

تو را به جان مادرت زهرا ( س )

مرغ دلم پر گشود و آمد ولی جسمم هنوز باقی است 

روحم بسویت پرگشود ولی جسمم هنوز منتظر است

فقط نیم نگاهی کافیست تا سیراب شود روح و جسم خسته

تو را به جان مادرت زهرا (س )


نظرات 9 + ارسال نظر
س.غفاری یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ http://math91.blogsky.com

کاش روزی برسد درکنارقبرش نمازبخوانیم.خدایا زیارتش رانصیب هرآرزومندی بفرما.ازجمله خواهر خوبم.

انشالله قسمت همی آرزومندان بشه.
ممنون از دعای خوبتون استاد گرامی

مهدی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

حرفی از دل عشاق آن حضرت .
انشاا... از منتظران واقعی آن حضرت باشیم .

حرف دل بود که نگاشته شده بر صفحه سپید
انشالله

[ بدون نام ] یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

تا خیمه‌ی تقرّب تو پر کشیده ایم

تو نور محض و ما ز تبار سپیده ایم

آقا اگر «مَصارِعُ عُشّاق» کربلاست

در عاشقی به منزل آخر رسیده ایم

با عطر سیب پیرهنت مست می شویم

شیدائی قبیله‌ی عشق و عقیده ایم

سلام
بسی زیبا.
حال شما؟

ممنون
شما هم بسیار زیبا فرمدید
کاش اسمتون رو مینوشتید
هر چند که خودم حدس زدم ولی.....

علی رضا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://beesee.blogsky.com/




امام علی سلام الله علیه: :

نَیْروزُنا کُلُّ یَومٍ.

نوروز ما، هر روز است.

من لا یحضره الفقیه: ج 3 ص 300 ح 4074

امین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ http://robefarda.blogsky.com/

فضا معنوی شد

وب من فضاش گاهی معنوی میشه گاهی عاشقانه
گاهی تاریخی وگاهی...... خلاصله کنم این وب فضاش درهمه
مثل حال روز همی آدما

صدف یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

به حق همین مکان عزیز به حق مظلومیت شهید دعا میکنم زیارتشون دوباره قسمت همه ما بشه .
ایشالا خدا هم شما و هم دخترای عزیزتون رو جاجت روا کنه.
امروز دخترتون یه کمک بزرگ به من کردن ایشالا هرچی از خدا میخاد بهش بده.

سلام گلم
الان تو وبت بودم دیدم دخملی من زودتراز من اومده
انشالله قسمت همی آرزومندان بشه زیارت با معرفت قبر پسر فاطمه(س)
به وظیفه خواهرانش عمل کرده عزیزم
ممنون از دعاتون

امیر یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام- بسیار زیبا و دل نشین بود
انشالله که قبل از رفتن توفیق شناخت و معرفت کامل به آقا رو پیدا کنیم بعد به زیارتش بریم. وگرنه به نظرم زیارت بدون معرفت ناقصه

سلام
حرف دل بود
زیارت بدون معرفت به نظر من یعنی هیچ
انشالله قسمت همی آرزومندان بشه زیارت با معرفت

علی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

عــــه اسممو ننوشتم

می دونستم توی گلم

احسان دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ http://shorteh.blogfa.com

سلام
ولی من براتون آرزوی مکه می کنم

سلام ممنون
ولی من عاشق کربلا مخصوصا بین الحرمین هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد