ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ساعتهای پایانی سال 91

انگار همین دیروز بود که منتظر بودیم سال91 تحویل بشه .

آنقدر روزها بسرعت سپری شد که بنظر میاد با یک چشم بهم زدن سال 91 به پایان رسید و سال جدید تا چند ساعت دیگه انشالله میاد و مینشینه جای سال کهنه

واقعا ارزش داره زمانی که به این سرعت درحال سپری شدنه و ما هر لحظه به زمانی که باید به قول معروف کاسه و کوزه مونه جمع کنیم و بریم نزدیک میشیم ،بازهم با همدیگه قهر باشیم و دل دوستان خودمون را بشکنیم

بیاید به بهونه آمدن سال جدید کینه ها رو خاک کنیم و به جای اون نهال مهربانی و گذشت رو توی دلهامون بکاریم

بعد از این مقدمه دوست داشتنی میرسیم به خودمون

خدیا بابت سال 91 ازت ممنونم در این سال به آرزوی که سالیان سال داشتم رسیدم و اون هم بودن تو شب جمعه بین الحرمین درکربلابود . یادش بخیر روز تولد خانم حضرت زینب در سال 91 من و داداش دوقلوم محمد در نجف اشرف بودیم و بعد چند روز رفتیم کربلا

در این سال خدا رو شکر که بالاخره تونستیم به همراه دخملا و شوهرجانمان بریم مکه مکرمه و مدینه منوره .یادش بخیر شب نیمه شعبان که تولد دخملی بود ما کنار بقیع بودیم

انشالله که قسمت همی آرزومندان بشه که برن کربلا و زیارت خانه خدا

من همیشه دوست داشتم اتفاقات خوب زندگیمو بیان کنم اتفاقات ناگوار که گفتن نداره

خدایا ممنون بابت سال کهنه و انشالله سال جدید سال ظهور یوسف زهرا باشه 

انشالله همی مردم کره زمین به آنچه که خیرشونه برسن مخصوصا دوستان خوبم

امشب من و دخملا سفره هفت سینمون رو انداختیم و انشالله همی دوستان هم سفره هفت سینشون رو آماده کرده باشند  و موقع سال تحویل به همراه خانواده با لبی خندان و دلی شاد و فکری آرام به استقبال سال جدید برن.انشالله

عکس سفره هفت سین رو که دخملی انداخته در ادامه مطلب 





نظرات 11 + ارسال نظر
ساده سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ http://azari66.blogsky.com/

سلام واقعا دل جوانی دارید سنی که در پروفایل نوشتید اصلان به شما نمیخورد
شما خیلی قشنگ مینویسی بیشتر مطالب رو خوندم درست هست خیلی زود دیر میشه و سال 93 هم میاد سالت مبارک شانسی وبت دیدم ارش تهرانی
like

سلام گل پسر
به نظر من اصلا مهم نیست که چند سالته . طرز نگاه به زندگی مهمه
ما چه بخواهیم و چه نخواهیم روند سنمون رو به افزایشه
چشماتون قشنگ میبینه. من اونجور که دوست دارم مینویسم ، ساده
چون خودم عاشق سادگی هستم
خوشحال شدم از حضورتون

علی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

سلام
حال شما؟
هنوز نخوندم مطلبتونو
میخونم الان
چ جالب منم همین الان مطلبمو گذاشتم.یعنی در یه لحظه همزمان

سلام علی آقا
ممنون
واقعا برم ببینم

علی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

خوب خوندم......
خوش بحالتون....
انشالله 92 بهتره 91 باشه برا شما و خانوداه محترمتون
من که...........

عکس ها خوب بودن فقط چرا نوشته هاشو اینقد رو تصویرا آوردین آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
دست عکاسش دردنکنه
دست شماهم دردنکنه خسه نباشین.
چرا تخم مرغ ها را اینجورشون کردین آخه نیمرو کننید بفرسین برام

بالاخره خوندی. خدا رو شکر....
انشالله برای شما هم سال 92 سال خوبی باشه به همراه خانواده
بگو خدا رو شکر
این کار من نیست کار دخمل بزرگه است
ممنون .عکس کار دخمل کوچیکه است
تشکر و سپاس بی پایان از لطفتون
تخم مرغها رو خالی کردم بعد رنگ کردم

علی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

بله خوندم.....
مرسسسسسی
خداروشکر.......
خوبه.
خواهش.
یه رنگ فقط>؟
رنگارنگش میکردین

چی یک رنگه؟؟

علی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

تخم مرغا دیگه

تخم مرغا رو با چایی رنگ کردم
نمیشد دو یا چند رنگشون کنم

مرتضی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
سفره هفت سین تون قشنگه
پیشاپیش سال نو مبارک باشه

سلام...
چشاتون قشنگ میبینه
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک

فاطمه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ

تقدیر،
تقویم انسان های عادیست
و تغییر،
تدبیر انسان های عالی...
زندگیتان پراز تغییرات عالی...

سلام فاطمه جان
پیشاپیش سال نو مبارک[گل][قلب][گل]

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک باشه خانمی

Mr PACT چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

سال نو مبارک باشه و انشالله سال خوبی در کنار خانوادتون داشته باشید...

سال نو شما هم مبارک باشه شازده پسر
انشالله کنار خانواده بهترینها نصیبت بشه

صدف چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام
سال نوی شما مبارک.
بهترینهارو برای شما و خانواده محترمتون آرزومندم.
سفره هفت سین خوشگلی هم دارین. به خصوص سبزه تون چقد شاداب و خوشگله .قد سبزه ما نصف سبزه شماست.
سال نوووووووووووو مباررررررررررررررررک

سلام جونم
سال نو شما هم مبارک باشه
من هم براتون بهترینها رو آرزو دارم
ممنون چشات خوشگل میبینه.خدا رو شکر سبزه امسالمون خوب شد
اشکال نداره برای سیزده بدر کلی بزرگ میشه
من تا حالا چند بار قد سبزمون رو کوتاه کردم
سال نو مبارک

مهدی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

سال نو مبارک . در کنار خانواده شاد و سربلند و پیروز باشید .

سال نو شما هم مبارک
انشالله سال خوبی داشته باشید بهمراه خانواده عزیزتون

صدف جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام.

عیدتون مبارک.

خداروشکر سبزه ما هم شده اندازه سبزه شما
یهو رشدش چندبرابر شد

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
جدی !!! مبارک باشه که سبزتون رشد کرده
کاش یه عکس از سفره هفت سینتون میذاشتی تو وبت ببینم صدف خانمی چجوری سفره هفت سین چیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد