ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

نوری برای تاریکی

وقتی‌ میبینی‌ مردم فقط موقع احتیاجشان به فکرت می‌افتند، احساست رو بد نکن.
باید خوشحال باشی‌ که خدا تو رو مثل شمعی قرار داده که تا به تاریکی‌ خوردند به سراغت بیان
.


نظرات 3 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

سلام سلام
پشت در بودم
------------------
اره واقعا گل گفتید... همچین زمانی باید خوشحال بود.

سلام گل پسر
عزیزم بیرون سرده بفرما تو کلبه

علی یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.rendanemoghan.blogsky.com/

سلام
حال شما؟
بسی زیبا بید

سلام گل پسر
خوبیم به لطف حق
آری بسیار زیبا بید

مریم یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام خانم به خاطر همه چیزایی که دارم خداروشکر میکنم از جمله دوست خوبی مثل شما این از الطاف خداوند مهربان است.

سلام خانمی
کجایی دوست عزیز من؟
من هم به شخصه خدای متعال را هزاران بار سپاس میگویم بخاطر دوست عزیزی مثل شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد