ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مهر مادرانه

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://kooris-6.blgsky.com

سلام!
خیلی زیباست

سلم
ممنون

Mr PACT سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

این کجاش مهر مادرانست؟!
اون کفش بو میده! رفته بچه هاش رو داخل اون دنیا آورده! تا آخر عمرشون بچه بوی پا میدن!
این مهر مادرانست؟!

نمی بینی به جوجه هاش غذا میده به این میگن مهر مادرانه دیگه
تو مگه کفش رو بو کردی که میگی بو میده
نخیر بوی جوجه میده
خیلی هم مهر مادرانست گل پسر

صدف چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

وای چه عکس خوشگلی...

فاطمه خانم واقعا از دخترتون تشکرکنین.
نمیدونید چقد به همچین دلداری ها و راهنمایی هایی نیاز داشتم. همین که آدم بدونه یه نفر درکش میکنه کلی انرژی میگیره چه برسه به اینکه انقد قشنگ تجربه هاشونو برام نوشتن.
ایشالا دخترتون هرچی از خدا میخاد بهش بده و به مراتب و درجات بالاتر برسه.

بنظر من هم خوشگله.....
عزیزم تو هم مثل دخترام برام عزیزی
دخملی من وظیفه خواهرانشو انجام داده
انشالله هم شما و هم دخملای من تو کاراتون موفق باشید

حسین جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://hossein-dehghan.ir

واقعا زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد