ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

نامه تشکر آمیز یه مامان در هوای برفی !!!!

اونوقتا که ما مدرسه میرفتیم اگه تا کمر هم تو برف فرو می رفتیم از تعطیلیه مدارس ابتدایی خبری نبود چه برسه دانشگاه

دیشب یه کوچولو برف اومده کلی تو سایت دانشگاه اطلاع رسانی کردن که ای ایها الناس دانشجو فردا تشریف نیارید دانشگاه

بعد چون ترسیدن مبادا این قشر خدایی نا کرده در زیر برف 5 سانتی که باریده بمونند سریع اس ام اس دادن که تو رو خدا حواستون باشد فراد نیایید دانشگاه 

هر چند خدا خیرشون بده باعث خوشحالیه افراد دانشجو مقیم منزل ما رو و همچنین همسر محترم رو فراهم کردن

به جناب همسر میگم عزیزم دخملا خوشحالن شما چرا خوشحالید؟

همسر محترم میفرمایند: خوب با تعطیلیه خانمهای دانشجو مقیم منزل بنده هم مجبور نمیشم تو این هوای سرد صبح زود از خواب ناز بیدار بشم تا ایشان را به دانشگاه برسانم

بنده هم دیگه حرفی نزدم دیدم خداییش همسر محترم حرف بجای می زنند

چه کنیم ما هم در شادی این جمع کوچک شریک می شویم

اما دیگه کسی حق نداره بگه که این مامانها هستن که دخملاشونو لوس میکنند

به نظر من مسئولین نیز در این امر خطیر به والدین کمک شایان توجهی مینمایند

با تشکر از همی مسئولین محترم و محترمه

این بود نامه  تشکر آمیز یه مامان در هوای برفی

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://mq2.blogsky.com

با سلام
ممنون از نظرتون
امیدوارم همیشه بین کسی جدایی نباشه

صدف دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

خوش به حال دختراتون. من و خواهرم که امروز تو سرمای منفی ۲ درجه رفتیم دانشگاه
چه جالب من و خواهرمم بابام صبحها میبره دانشگاه
خدا حفظ کنه باباهامونو

سلام صدفی
چقدر خانواده ما با شما تفاهم داریم .
انشالله خدا همی پدرها رو خیر دنیا و آخرت عنایت کنه

صدف دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

منم داشتم به این تفاهم خانواده هامون فکرمیکردم شاید چون شما هم مث مامان و بابای من دوتا دختر همسن ما دارین نوع رفتارها و طرز فرزندداریتون مشابه همدیگه است!!

فکر کنم همینطوره
به نظرم بابا و مامان شما هم مثل من و آقای همسر عاشق دخملای گلشون هستند
انشالله در کنار هم میشه شاد باشید و سلامت

Mr PACT دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

خدا خیرتون بده. چه مامان و بابای گلی هستید.

خدا کنه همانطور باشیم که شما میگید میثاق جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد