ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

السلام علی الحسین....

وقتی به یک آدم معمولی سلام میکنم جوابم رو میده . . . فوق فوقش بد اخلاق هم باشه بعد از چند مرتبه سلام کردن من ، یه روز بالاخره جواب سلامم رو میده. . . یعنی امام حسین ممکنه ، ما که یه عمر به تو و بچه هات و یارانت سلام دادیم , جواب سلام ما رو ندی نه امکان نداره...
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین..


نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

السلام علیک یا ابا عبدالله

إنَّ شِیعَتَنا مَن سَلمَت قُلُوبُهُم مٍن کلِّ غَشٍّ وَ غِلٍّ وَ دَغَلٍ
بدرستی که شیعیان ما قلبشان از هرناخالصی و حیله و تزویر پاک است( امام حسین ع )

علی ابن علی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://rendanemoghan.blogsky.com/

سلام حال شما؟؟
کم پیدا شدین!!!!!!
التماس دعا

سلام علی آقا
من کم پیدا شدم!!!!!!!!!!
محتاجیم به دعا

عسل مودبی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://4450932.blogfa.com

های گلم من عکس دریا گذاشتم و شکلک های گل که خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشمل هستند.. یه عالمه طرفدار داره و من فقط میتونم سفارش ۳۰ نفر رو قبول کنم.. چون طرفدار شکلک ها زیاده وخییییییلی ها اینارو سفارش دادند ، مدیرهم گفته فقط ۳۰ نفر.... بدو سفارش بده و من سه سوت برات اماده میکنم خب؟؟؟ راستی کپی کن از عکس دریا! شما ریباترین وبلاگ رو داری واس همین الان به شما گفتم راستی اگه نیای و نظر ندی دل منو خورد میکنی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد