ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

دعا برای مامان و بابا

بچه که بودم اگه 5 دقیقه از کنار مامانم دور میشدم دلش هزار راه میرفت. حالا مامانم تلفنشو جواب نده دلم هزار راه میره

خدایا به همه پدر و مادرها سلامتی و عزت عنایت بفرما و اونهایی که پیش تو هستن در جوار رحمت و آمرزشت قرار بده

آمین 


نگاره: ‏بچه که بودم 5 دقیقه که از جلوی چشم مامان دور میشدم دلش هزار راه میرفت. حالا مامانم تلفنشو جواب نده دلم هزار راه میره !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شیعه عاشق پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ http://haram-sheea.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار جالب و قشنگی دارید من واقعا لذت بردم
من شما رو لینک کردم و شما هم منو با نام شیعه عاشق لینک کنید ممنون به من سر بزنید
التماس دعا

ممنون از حضورتان

محمدرضا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

آمین

صدف جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

آخ گفتید دعا برای مامان وبابا.... دلم خیلی گرفته است خیلی....
مامان عزیزم عصر سه شنبه عمل جراحی داره . این روزا اصلا حوصله وب رو ندارم الآنم اومدم اینجا از شما و یکی دیگه از دوستای وبلاگیم بخوام که دعا کنین. تورو خدا خیلی دعاش کنین
تو این مدت که وقت عملش معلوم شده هرروز که به بیست و سوم نزدیکتر میشیم انگار یک سال از عمر من کم میشه.مجبورم نشون ندم ولی از درون داغونم.توروخدا تورو به محمدش دعای مخصوص کنین تاعمل مامانم خوب انجام بشه و خودش سریع رو به راه بشه. خداااااااااااااااااااااااااااا

خدا انشالله همی بیماران رو شفا عنایت کنه مخصوصا مادر شمارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد