ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

حرف دل....

شنیدی که دلم گفت:بمان ایست نرو....

بخدا وقت خداحافظی نیست نرو .... 

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست ....

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست نرو

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی کوچک چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام دوست خوبم . خوبی؟ عیدت پیشاپیش مبارک . ما رو هم دعا کن ... بوس

سلام عزیزم
ممنون من خوبم انشالله شما هم خوب باشید
دعا هم بروی چشم
شما هم یادتون نره دعا در حق این بنده کوچک خدا رو.....

علی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام دوست گرامی
همیشه این دله که کار دست آدم میده و خدا نکنه که پشیمونی بیاره...
شما با افتخار به لینکهای وبلاگ من اضافه شدید...
یا علی

سلام دوست عزیز
امان از این دل..........
ممنون. از امروز شما هم شدید یکی ازدوستان خوب من

رویا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ

سپاس از حضور و نظر گرامیتون

باشماق پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

می گویند هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد
ما جور هندوستان را نکشیدیم به طاووس رسیدیم

خوش به سعادتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد