ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

امید

هیچگاه امید کسی را ناامید نکن

شاید امید تنها دارایی او باشد.....

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام !ولی یه وقتایی لازمه که امید کسی رو بطور کامل نا امید کنند که دیگه زیاد منتظر نمونه!
انتظار سختتر از امیدوار بودنه!
از خدا بخواهیم هیچوقت امید کسی نا امید نشه!
شاید هم من دارم اشتباه میکنم!
ولی هر چی خدا بخواد!
التماس دعا

سلام دوست عزیز
از خدا میخوام در انتظار هر چی که هستی رو براتون خیر قرار بده
و انتظارتون به پایان برسه انشالله
ممنون از حضورتون

صدف سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

سلام خوبین؟
دلم برای وبلاگتون تنگ شده بود.
جاتون خالی سفر بی نظیری بود. به قولم وفا کردم . اولین نگاهم که به گنبد طلایی امام رضا افتاد یاد شما کردم و سلامتون رو به آقا رسوندم. اونجا خیلی به یادتون بودم هم خودتون و هم دخترای گلتون رو از ته دلم دعا کردم. امیدوارم که دعاها و عبادتام قبول باشه.

سلام عزیز دلم
زیارت قبول ممنون از اینکه اونجا به یاد منو دخترام بودی
انشالله کنار حرم امام حسین (ع) دعاگوی شما باشم
انشالله سفر بعدی کربلا بین الحرمین

علی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام ...
امید تنها واژه ایست که هماننند آب برای انسان لازم است
زیبا و دلنشین نوشتید
شاد باشید و سلامت

سلام
ممنون دوست عزیز

صدف چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://sadaf-2668.blogsky.com

ممنونم. ایشالا.. البته کربلا دوسال پیش رفتم دلم خیلی خونه خدارو میخاد دعا کنید قسمتم بشه که برم.

انشالله قسمتت بشه هر چه زودتر بری زیارت حرم پیامبر
اونم یه زیارت با معرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد