ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

قاصدک

هر روز به امید آمدنت کلبه ی دل را آب و جارو میکنم

و تا غروب آفتاب چشم به جاده می دوزم 

که شاید قاصدک خوش خبر بیاورد از یار من خبر

امروز هم من منتظرم ...........

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://besoyekhoda.blogsky.com

سلام

مرگ برای من خیلی شیرینه ، وقتی به بعضی ها می گم به حرفم می خنده و می گه ، آخرت دروغه ، در حالی که کاملا معتقدم خدایی هست ، چون حسابی هم وجود دارد ، و عامل اثبات آن ضرب المثل ، " با همون دست که بدی با همون دست هم پست می گیری " .

پس مراقب خودمون باشیم ناظری هست ...

موفق باشی ...

سلام دوست عزیز
من از مرگ نمیترسم
از اعمال خودم وحشت دارم
شما هم موفق باشید

سایه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

آب زنید راه را اینکه نگار می رسد ..

ممنونم از حضورت عزیزم

انشالله از راه خواهد رسید
ممنون عزیزم

سجاد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://reflexion.blogsky.com/

سلام.مطالب خیلی جالبی مینویسید...موفق باشید.

سلام دوست عزیز
شما هم موفق باشید انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد