ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روز چهار شنبه 23 ذی القعده

فردا روز 23 ذی القعده روز زیارتی آقا امام هشتم از راه دور و نزدیک است

خوش به سعادت کسانی که فردا در مشهد هستند

یا ضامن آهو از نظر مسافت راه بسیار از شما دورم ولی خودتان آگاهید 

که دلم را مدتهاست در حرمتان جا گذاشته ام

وقتی امشب فهمیدم فردا روز زیارتی شماست 

انشالله فردا شما را از همین راه دور زیارت خواهم کرد

و از خدا میخواهم زیارتی بامعرفت نصیبم شود

یا ضامن آهو در آن لحظه که همه تنهایم گذاشتن بیا و ضامنم باش

      ناامیدم مکن آقا بحق مادرت زهرا(س)



نظرات 3 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

یا امام رضا از همین راه دور پذیرای این قلب پر از حاجت باش... امام رضا میدونی چقدر مشتاق زیارتت هستم . یا ضامن آهو به حق این روز عزیزت حاجت روام کن.

عزیزدلم انشالله خدا بحق ضامن آهو آنچه که خیر وصلاحه نصیب همه جوانها مخصوصا شما بفرماید

محمدرضا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

دلمو گره زدم به پنجره ات دارم میرم
به امیدی که یه روز این گره ها رو وا کنی

انشالله

س. غفاری چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://math91.blogsky.com

سلام دوست عزیز مریض دارم یک ماهه فعلا نتیجه نگرفتم به احترام آقا دعاکنیدشفاپیداکنه

سلام استاد
من که بنده روسیاه خدا هستم ولی هیچوقت از رحمت خدا ناامید نیستم
عاجزانه از خدا میخواهم بحق هشتمین دردانه زهرا همی مریضها مخصوصا مریض شما لباس عافیت برتن کنند
انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد