ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

رهرو

رهرو آن نیست که گهی تند و گهی آهسته رود

                                         رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

نظرات 4 + ارسال نظر
milad شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.tabasome-tanhaye.blogsky.com

فاطمه خانم وب باحالی طراحی کردین
خوشحال میشم هرازچندگاهی مهمون وب من بشی
دوستدارم از تجربیات بهرهمند بشم منتظرم

سلام دوست خوبم
من مهمونی رفتنو خیلی دوست دارم.
حتما مزاحم میشم

مجید یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.majid-notes.blogsky.com

فاطمه خانم :
اینطور هم میشه خوند
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود

کاملا صحیح می فرمائید .

فاطمه دختر سومت دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

درمقابل تقدیر خداوند مانند کودکی یک ساله باش که وقتی او را به هوا می اندازی میخندد چون یقین دارد تو او را خواهی گرفت

سلام عزیز دلم
الهی من قربونت برم نمیدونی چقدر خوشحالم کردی

فاطمه دختر سومت دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

یارب برخلق تکیه گاهم مکنی محتاج گداو پادشاهم مکنی موی سیاهم را سفید کردی به کرم باموی سفیدم روسیاهم مکنی

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد