ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روزهای آخرمهمونی :(

همیشه وقتی ماه رمضون میخواد بیاد نمیدونم چرا دچار اضطراب میشم ، ولی وقتی وارد ماه مهمونی خداکه شدم آرامش عجیبی تمام وجودمو میگیره ، ولی روزای پایانی دلم بشدت میگیره ودلم میخوادمثل ابربهار گریه کنم ....

خدایا من چطور مهمونی برات بودم....

خودم میدونم که خوب نبودم اما خدا جونم به خوبی خودت این بنده سراپا تقصر رو ببخش و این ماه رمضون رو آخرین ماه رمضونش قرار نده . انشاالله

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

این نشون می ده شما بنده خوبی برای خدا هستید.

ممنون ، شما لطف دارید . خدا کنه همینجور باشه که شما میگید .به نظر من انسان هیچوقت نباید ناامید بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد