ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ما بالاخره آمدیم

بالاخره خدا خواست و خواهری گلم هم همتی نمود و سیستم ما هم به راه راست هدایت شد و الان با سیستم در خدمت شما هستیم  و این هم لبخند رضایت بخش مامان فاطمه

خدایش هیچ جا وبلاگ انسان نمیشود هر کجا بری دوباره باید برگردی اینجا ماشالله خاکش گیرایه خاصی داره 

خب نه سلامی نه علیکی این دیگه چه وضعش بعد مدتها اومدی مامان فاطمه یه حالی از دوستان بپرس یه سروسامونی به این خونه بده

خب چیکار کنم خیلی وقته اینجا نیومده بودم با گوشی هم که بلد نبودم زیاد . در واقع خیلی سخته سیستم یه چیز دیگه است 

همه اول سلام میکنن من الان  ، ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است 

سلام و صد سلام به همی دوستان گلم خاموش و روشن فرقی نداره هر گلی که از این ره عبور میکنه و یه سلام مخصوص به مغز بادوم و مغز پسته جیگر خودم که هنوز خبری ازشون نیست که نیست . الهی من فداتون بشم دلم آب شد برای دیدنتون ولی شما انگار نه انگار  عیب نداره هر وقت اومدید قدم بروی چشم مامان فاطمه میزارید جیگرای من فعلا که مامانی با بچه های فامیل داره خوش می گذرونه با علی کوچولو که سوم تیر دنیا اومد با مینو سادات با مهرنوش گلی که 19 همین ماه یک ساله میشه با گل پسر سپهر عزیزم

خلاصه سرگرمی به راهه نگران نباشید عزیزای مامانی

این چند وقت که نبودم در خدمتتون کلی کار انجام دادم مثلا چند روز پیش روز دخمل بود و مامانی توی مهمونی دورهمی فامیل که روز دختر برگذار شده یه ژله درست کرد که خیلی جیگر شد و اونو تقدیم کرد به همی دخملای سرزمینش و دخملای خودش 

روز همی گل دخملا مبارک باشه البته با اندکی تاخیر


نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام مامان فاطمه خوش اومدین
دلمون تنگ شده بود واستون
به به عجب ژله ی قشنگی

سلام عزیز دلم
ان شالله که دیگه اومدم ممنون که به فکرم بودید

هنرمند یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.honar5556.blogfa.com

سلام و عرض ادب و احترام

سلام دوست گرامی

هنرمند چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.honar5556.blogfa.com

ابری شده...چشمم...که...دلی سیر ببارد
تا بعد تو...دیگر...به کسی...دل نسپارد

دنبال یکی باش...که مثل...منِ بی تاب
تا...آمدنت...ثانیه ها...را...بشمارد

قویی شود...و...پر بکشد...از...شب دریا
بر...ساحل آرام دلت...سر بگذارد

تا...ورد زبانش بشود...نام...و...نشانت
هر روز...تو را...گوشه ی قلبش...بنگارد

او که...نه فقط شور بهار تو...که...حتی
پاییز...و...زمستان تو...را...دوست بدارد

من...از تو...به این شرط گذشتم...که...بگردی
دنبال کسی...که...به خودت...دل بسپارد...
..........................................................
سلام و درود فراوان[گل]

ممنون از شعر زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد