ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

تولد گل پسر و گل دخملم

صدای پای زمستان خبر از آمدنت دارد خبر از مهر و وفایی که همدم مادرانه ام شد خبر از دومین هدیه الهی که بار دیگر مرا مادر خواندن

گلم امشب داشتم با خودم فکر میکردم چقدر جالب بود برای اولین بار که مادر شدم درست توی اوج گرمای تابستون بود و وقتی برای دومین بار مادر شدم دقیقا با شروع زمستون و اومدن برف همراه شد حیف این روند رو ادامه ندادیم وگرنه یه دخمل پاییزی و یکی هم از اهالی بهار الان کنارمون بودن  

داشتم از مطلب دور می شدم گلم

عزیز دل من الهی مامان فاطمه فدای اون قلب مهربونت بشه اومدم اینجا توی این کلبه یه بار دیگه به تو میوه دلم تولدت رو تبریک بگم

و این بار به شریک راهت امیرجان هم تبریک میگم آخه هر چی باشه تولد اون گل پسر هم هست البته با چند روز اختلاف

چند روز اختلاف که مهم نیست

تولد هر دوتاتون مبارک ناز گلای مامان فاطمه ان شالله عاقبت بخیر بشید

و امسال چه زیبا شد روز تولد دخملی من و ولایتعهدی یوسف الزهرا (س ) 

خدایا به حرمت این روز فرخنده به پایان برسد عصر غیبت آقا (الهی آمین)

اینم کیک تولد مشترک امیرآقا و فائزه جون

ان شالله کیک تولد مشترک صدو بیست سالگیتون 



نظرات 4 + ارسال نظر
آذرمیدخت دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:56 ق.ظ http://azarmedokht.blogsky.com

اخی. ایشاله تولدشون مبارک باشه. ایشاله تولد صد سالگی شون

ممنون عزیزم

فائزه دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ب.ظ

تولدم مبارک
به یاد خواهران و برداران بهاری و پاییزی الفاتحه مع صلواتتتتت
خداروشکر این روند همین جا متوقف شد و به دوازده تایی بودن به نیت هر ماه سال نرسیدیم

ای جیگرتون قربون
ای ناقلا خب چی میشد یه عالمه خواهر و برادر داشتی
واقعا که

صدف پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

تولد فائزه جون و همسر گرامیشون مبارررک
انشالله تولد 120 سالگیشوووون

از تبریک یک دنیا ممنون عزیز دلم

مهدی شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام . تبریک میگم این دو تولد رو .
الهی که سالیان سال کنار هم و زیر سایه شما دلشون خوش باشه و لبشون خندون .

سلام ممنون از تبریک و دعای قشنگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد