ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روزی تاریخی

سلام و صد سلام به جیگر طلاهای خودم مغز بادوم و مغز پسته الهی ندید فداتون بشه مامان فاطمه اینم یه بوس خوشگل

گلای نازنینم الان مامان فاطمه در حال گوش دادن به یه آهنگ خوشگله و برای دردانه هاش یه چیزای رو خط خطی میکنه تا ان شالله اومدید بدونید مامان فاطمه روز 23 تیر ماه 1394 چه حسی داشت و چیکار می کرد

امروز روزیه که توی تاریخ ایران حتما ثبت میشه که ان شالله روز افتخار ایران به حساب بیاد روز توافق هستی 

روزی که نه تنها ملت ایران بلکه کل دنیا منتظر اومدنش بود 

یه حسی دارم امروز نمیدونم بگم خوشحالم یا نگران ولی هر چی که هست ناامید نیستم  و به خدا امید دارم و از خدا میخوام که این توافق به نفع مردم همی جهان باشه ان شالله

هر چند طی تاریخ به ما ثابت شده زیاد نمیشه به حرف آدمای اونور  اطمیینان داشت ولی با اینحال آدمای زیادی از کشورم زحمت کشیدن تا همچیین روزی توی تاریخ ثبت بشه

خدایش ما چی میخوایم توی این دنیا چیزی بغیر از آرامش که متاعی ایست  نایاب

حالا ان شالله این توافق بهمراه آرامش باشه برای مردم سرزمینم 

همیشه یادم دادن اگه کسی کاری رو انجام داد و زحمتی رو متقبل شد برای قدردانی ازشون تشکر کنم و من اینجا از همی اونهایی که برای عزت کشورم زحمت کضیدن تشکر میکنم  واز شما جیگر طلاهای مامان فاطمه میخوام که هر وقت ان شالله زمینی شدید یادتون نره از همون بنیان قدردان باشید و نه اینکه دائما نیمه خالی لیوان رو ببینید ( قدردان و باادب )

نظرات 3 + ارسال نظر
C DON سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ http://MODIR.CF

نرم افزار تبلیغات ارسال وایبر هدیه سایت سیدان 100% رایگان

برنامه موبایل پرتال سیدان سیستم عامل اندروید 100% رایگان

www.modir.CF

.

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

واقعا متشکریم ، تبریک میگم به همه

ان شالله که اول راه آرامش باشه این توافق

صدف چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ

منم تبریک میگم و واقعا امیدوارم جرقه ای باشه برای بهتر شدن اوضاع زندگی همه مردم کشورمون و انشالا که این توافق پایدار بمونه .

ان شالله
باید صبر کرد و دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد