ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

میخوام خدا رو دوست داشته باشم

الان اینجا تنها نشستم با چشمای خیس و دارم فکر میکنم به گذشته به این همه سال که اومد و رفت نمیدونم چرا به یاد همی دعاهای که میکردم افتادم به همی اون چیزای که از خدا میخواستم و خیلیاش رو حتی یک درصد هم تصور نمیکردم که برآورده بشه ولی بعد چند سال چه راحت برآورده شد

توی این شب قدر دلم میخواد به پهنای دریا اشک بریزم دلم نمیدونم چی میخواد آنقدر از خودم دلگیرم که حد نداره دارم فکر میکنم واقعا با این همه لطفی که خدا در حق ما انجام میده پس چرا ما اینقدر قدر ناشکریم

از خودم خجالت میکشم 

امشب شب قدره و من شاید تا سال بعد نبودم و شاید این آخرین شب قدری باشه که درک میکنم خدایا خودت میدونی چقدر ناراحتم فقط ازت میخوام بخاطر همی نافرمانیهام منو ببخشی باور کن خدا جونم من دلم نمیخواد اینقدر گناه کنم ولی نمیدونم چرا اینطوری میشه

امشب دارم فکر میکنم این بهشت و جهنمی که دارن میگن  رو خدا درست نکرده این کارهای ماست که داره بنیان بهشت و جهنم رو درست میکنه و چه بنیانی من تا حالا درست کردم برا خودم

امشب دلم میخواد به همی کائناتت هم بگم در حق من روسیاه دعا کنن دعا کنن که شاید بنیان هدایای من که دارم میفرستم برای اونور خوب باشه و شایسته

چیزی نباشه که فردا از روی خدا شرمنده باشم خدایا کمکم کن داره فرصتها میگذره و وقت زیادی هم نمونده

میترسم میترسم امشب تموم بشه و من هنوز هم در جای که بودم درجا زده باشم

اگه ببخشیده نشم چی.......................

ولی با همی این حرفها من ناامید نمیشم

خدای من خیلی مهربونه 

اگه مهربون نبود شب قدر رو نشونمون نمیداد که بیایم و از خدا بخوایم که راه بازگشت رو نشونمون بده

اگه خدا دوستمون نداشت نمیگفت بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را

خدای که اینقدر مهربونه و ما رو دوست داره آخه چرا ما ............. واقعا از خودم خجالت میکشم

خدایا در این شب من که بنده ناچیز تو هستم بخشیدم همی اونهایی رو که در حقم ظلم کردن غیبت کردن و همی اونایی رو که دلم رو شکستن خدایا منه بنده عفو کردم و گذشتم و تو ای خدای خوبم تو که از من بنده بهتر و بخشنده تری تو دلت نمیخواد منو ببخشی

اگه منو نبخشی شیطان چی میگه نمیگه یه بنده ناچیز از حق خودش گذشت و همه رو بخشید ولی .................

خدایا حالا ازت عاجزانه میخوام که منو ببخشی به حق اقایی که مظلومانه در این شب فزت و و رب الکعبه گفت و از حق خودش گذشت و بخشید 

خدایا ناامیدم نکن و ناامید مکن همی اونایی رو که با زبان بی زبانی از تو تقاضای بخشش دارن

خدایا ببخش گذشتگانمون رو مخصوصا پدر عزیز منو که یک عمر یا حسین و یا علی گفت ولی الان دستشون از دنیا کوتاهه و امیدش به مهربونی خدای خوبشه

خدایا در این شب قدر از تو میخوام ببخشی نسل بعد از منو مغز بادوم و مغز پسته منو که در آینده میان و نسلهای بعد منو

خدایا در این شب عزیز ببخش همی مردم کره زمین رو چه اونهایی که قبلا بودن چه اونهایی که هستن و چه اونهایی رو که بعدها خواهند اومد

خدایا میدونم که دوستم داری لطفی بکن و دعای منو به اجابت برسان و کاری کن که من هم دوستت داشته باشم چون میدونم اگه بنده ای خدای خودشو دوست داشته باشه هرگز گناه نمیکنه 

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ق.ظ

انشالا که به حق این شبهای عزیز خدا از هممون بگذره و ناشکری هامونو ببخشه ...
به یادتون هستم . شما هم برای من که خیلی خیلی راه در پیش دارم دعا کنید ...

ان شالله که عاقبت بخیری بشی گلم
محتاجیم به دعا

سپیده مامان درسا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ب.ظ

التماس دعا خانومی

محتاجیم به دعا عزیزم

مسعود پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.nevisandenarazi.blogfa.com

ساده ترین کار جهان این است که خودت باشی

وسخت ترین کار این است

آن باشی که دیگران می خواهند

احسنت چه جمله زیبایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد