ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

فصلی جدید در زندگی

سلام و صد سلام به دوستان و بروبچ و رفقا و مغز بادومهای خوشگلم و هر کسی که از این کوی گذر میکنه

چطورید همگی ؟؟ خوبید خوشید سلامتید ؟؟؟ ان شالله همه خوب و خوش باشن

جونم براتون بگه مامان فاطمه بعد از رفتن دخملای خوشگلاش با خودش فکر کرد چیکار کنه تا احساس تنهایی نکنه و اینقدر به جون شوهرجونش غر نزنه که حوصلم سر رفته و تنها شدم

بالاخره با خودش یه مشورت دو نفر داشت ( خوبه گاهی آدم با خودشم یه مشورتی داشته باشه بد نیست)

القصه فاطمه خانم که بنده باشم بعد از کلی مشورت با خود به این نتیجه رسیدم که از هنرهای که دارم کمال استفاده نموده و هچنین برای دیگران هم فایده ای داشته باشم

به دوستان و رفقایی که داشتم چه در دنیای مجازی و چه غیر مجازی وایبر و تلگرام و.......... اعلام نمودیم هر کسی که دخمل داره شوهر میده نیاز داره در چیدمان جهیزیه کسی کمکشون کنه و برا چیدن یخچال عروس و یا درست کردن انواع ژله ها برای مهمونیها و بالاخره کارهای از این قبیل فاطمه خانم در خدمتشونه ( خب بالاخره ما توی یک سال دوتا دخمل شوهر دادیم دیگه یکم که وارد به امورات شدیم )

و اینگونه بود که ما شروع به کار کردیم و الان در پله اول تشریف داریم و به امید خدا این پله ها رو طی خواهیم کرد و حالا ببینیم به کجا میرسیم

چند تا از نمونه کارامو اینجا میزارم شاید یه بنده خدایی به دردش خورد و ازش استفاده کرد 


نظرات 2 + ارسال نظر
صدف سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ

باریکلااااا فاطمه خانم

پس ایجاد اشتغال کردید برای خودتون
من و خواهری هم برای همین شوهر نمیکنیم میترسیم مامانم تنها شه غر بزنه حوصله اش سر رفته
میخایم تنهاشون نذاریم

خیلی هم هنراتون خوشگله خوبه که دیگران هم از این همه هنر بهره مند میکنید

بعله دیگه
چه کنیم دیگه باید از فرصتها کمال بهربرداری رو نمود
ان شالله شما و خواهرجونتون تشریف میبرید با سلامتی خونه بخت اصلا هم نگران نباشید مامان جون شما هم تنها نمیمونه خودشون میدونن چیکار کنن از تنهایی حوصلشون سر نره
ای بابا بجنبید دیگه خونه بخت منتظره

پرنده مهاجر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:13 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام ممنون که بهم سرزدین و سرافرازمون کردین
راستش منم به فکر اینم که از تنهایی در بیام. دارم جستجو میکنم ببینم کسی هست که منو یاری کنه ؟
هنوز نمیدونم و کسی تو ذهنم نیست
دعا کن موفق بشم
thank you
bye

سلام و صد سلام به پرنده مهاجر گل پسر خودمون
ان شالله که پیدا میشه کسی که باعث آرامشتون بشه
مادرانه براتون دعا میکنم نگران نباش شازده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد