ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

روز عشق ایرانی

سلام خوشگلای من مغز بادوم و مغز پسته عزیزم چطورید کوچولوهای دوست داشتنی 

مامان فاطمه به قربونتون بره الهی 

دسته گلای من چند روز پیش همه جا تو شبکه های اجتماعی بین دوستان و آشنایان و بالاخره تقریبا همه جا صحبت از روزی خاص بود روز عشق و دوست داشتن 

مامان فاطمه از روز عشق و اینجور مسائل بدش نمیاد و اصلا هم مخالف این موضوع نیست هر چند دوست داشتن و عشق ورزیدن به عزیزانمون که مختص یه روز یه ساعت خاص نمیشه بنظر من همی روزها روز عشق و محبته

القصه جونم براتون بگه که تقریبا همه داشتن از روز عشق میگفتن روزی به نام والنتاین روزی که توی تقویم کشورهای غربی به نام روز عشقه 

مامانی با خودش گفت ما ایرانیا که خیلی از لحاظ تمدن از غربیها پیشرفته تریم اون زمانی که اونها حتی نمیدونستن علم چیه ما داری علم بودیم اون زمانی که اونها از بهداشت دور بودن ما خود عالم به این امر بودیم حالا اونها برای ما از عشق و محبت میگن و میخوان در این زمینه گوی سبقت رو از ما بگیرن و یک عده هم چقدر براشون ظاهرا کلاس داره که روز عشق دیگران رو بهش اهمییت بدن

در حالی که ما خودمون روزی به نام عشق یا همون سپندارمذگان داریم (روز 29 بهمن )

با ما خودم گفتم چقدر خوبه یه جشن کوچولو توی خونه داشته باشیم و این روز به یاد ماندنی رو دوباره زنده نگه داریم و از آیین خوب خودمون پیروی کنیم نه آیین بیگانه 

به همین خاطر دست بکار شدم و یه محفل دوستانه و صمیمی برپا شد با اومدن دسته گلای من و شوهر جانمون جشنی گرفتیم و روز عشق خودمون رو جشن گرفتیم و اینگونه بود که دلی هم از عزا درآوردیم ( جای شما بسی خالی )

صبر داشته باشید در ادامه ان شالله عکسی به یادگار میگذاریم تا شما خوشملای مامان فاطمه بنگرید چه هنرمند تشریف دارن مامانی گرامی شما (بالاخره یکم تعریف از خود بد نیست برا روحیه خوبه )

و این هم هنرمندی مامان فاطمه در شب عشق ایرانی 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ

به به روز عشق و دوستی ایرانی رو منم با تاخیر تبریک میگم همواره زندگیتون پر از عشق و زیبایی ...

موقع خوردن همواره و در هر کجایی هستید به یاد منم باشید مدیونید اگه فکر کنین شکمو هستما

ممنون عزیز دلم من هم به شما دخمل خوشگل تبریک میگم
حواسم باشه هر وقت خوراکی میخورم البته زیاد نمیتونم قول بدم ولی سعی میکنم به یادتون باشم
شکمو که نیستی خوراکی دوست هستی

امیر بهلولی یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
چقدر عاشقانه و زیبا
خداوند انشالله همیشه برای هم حفظتون کنه...

سلام امیر آقا
ممنون
خدا ان شالله به شما و خانواده عزیزتون سلامتی عنایت کنه

مهدی پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

درود بر مادربزرگی که به نوه های گلش از عظمت این مرز و بوم خواهد گفت . عظمتی که نه با کشور گشایی که با فتح دل به ثمر نشسته .

ممنون
چقدر زیبا بیان کردید عظمت کشور عزیزمون رو که با فتح دل به ثمر نشسته نه با کشور گشایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد