ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

همایش شیرخوارگان

امروز صبح همایش شیرخوارگان بود توی مسجد امام خمینی شهرمون قزوین من هم با اجازه دخملکم دوربینشو بردم تا از نی نی های خوشمل چند تا عکس بگیرم ( ماشالله چقدر نی نی ) جای مغز بادومی و مغز پسته و همی دوستان گلم  خیلی خالی بود . توی این ایام دعاگوی همی دوستان عزیزم هستم شما هم یادتون نره مامان فاطمه رو 

ان شالله یه روز قسمت بشه مامان فاطمه دسته گلاشو ببره برا همایش 

این هم چند عکس که داغ داغ میزارم برای ثبت یادگاری از این روز 





نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

فکر کنم سنگین ترین مراسمعزاداری همین مراسم باشه . التماس دعا .

و بهترین مراسم هم همین مراسمه از نظر من
محتاجیم به دعا

صدف یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام مامان فاطمه

ایشالا سال دیگه مغز بادومی رو میبرین .
سال بعد هم دو تا مغز رو با خودتون میبرین . مغز بادومی و مغز پسته ای ...
چه حال بکنن مغز کوچولوها . مامان بزرگ جوون و با حالی مث شما
این روزها خیلی خیلی التماس دعا دارم . منم اندازه دخملای خوتون دعا کنین لطفا ...

سلام بروی ماهت عزیزم
ان شالله هر وقت که مغز بادومی تشریف آورد قدمش روی چشم
خدا هم توفیق بده میبرمش روضه حضرت علی اصغر که بیمه بشه
راست میگی خیلی حال میکنن این آجیلای من با همچیین مادر بزرگی
بروی چشم شما هم نمیگفتی من دعاگوتون بودم صدفی و خواهرجونش برام مثل الهه و فائزه جونم عزیزن

پرنده مهاجر پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام دوست خوبم
ممنون طی مدتی که نبودم بهم سر می زدید.
خوب هستین ؟ خوش میگذره؟

سلام بروی ماهت
چه عجب راه گم کردید
خدا رو شکر
ان شالله شما هم خوب باشید

محمدرضا دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ب.ظ http://mamreza.blogsky.con

سلام
عزادری هاتون قبول
این مراسم زیبا و به یادماندنی رو از تی وی دنبال میکردم.
ان شا الله مادران و نوزادان عزیزشون بیمه حضرت علی اصغر علیه السلام بشن.
شما هم به هم راه مغز بادومی و مغز پسته ای واحیانا مغز گردویی توفیق حضور پیداکنید در سال های آینده

سلام دوست خوبم
ممنون عزاداریای شما مورد قبول حق
ان شالله
مغز دیگه ای پیدا نکردی رودرواسی نکن بازم بگو تا آجیل شدن جا داره

یک مادر سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ق.ظ http://formyboy.blogsky.com/

سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی
چند تا عکس از مراسم عاشورای پسرم گذاشتم
خوشحال میشیم بازم بیای پیشمون

سلام عزیز دلم
قابل شما رو نداشت
بروی چشم خدمت میرسیم برا دیدن خوشمل پسرتون

dreli جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ

ایول بر مادر عکاس خودم
بابا عکس هنری

الهی من قربون دخملی خودم برم که برای مامان فاطمه نظر نوشته هزارتا بوس البته با صورت کثیف تقدیم دخملی خودم
عاشقتم عزیزکم

علی رضا شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ http://beesee.blogsky.com/1392/05/27/post-564/

.

سلام

سلامی به گرمی آفتاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد