ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مغز بادوم من و روز جوان

سلام به مغز بادومی عزیزتر ازجانم

چطوری خوشمل مامانی

چند روز نتونستم بیام برات از این روزها بگم شرمنده گلم

ولی امروز خدا رو شکر مامانی اومده تا برات بگه این چند روز چه خبر  بود

القصه جونم بگه برات که مامان آینده شما ( همگی بگید انشالله ) دیگه ماشالله خانم خونه شده و راه به راه برای همسرجونش داره کدبانوگری میکنه و هی غذاهای خوشمزه درست میکنه برای بابای آینده جنابعالی 

آخه خودمونیم این دخملی من مامان آینده شما فکر نکرده من فاطمه خانمی گل و گلاب شکمو دلم از اون غذاهای خوشمزه که درست میکنه میخواد ( واقعا که ) حالا این بابای شما تعریف میکنه میگه خانم ما این غذا رو درست کرد اون غذا رو درست کرد

مامانی هم بهش فرمود پسر جون اولشه بزار یکم بگذره دیگه از این خبرا نیست 

عزیزکم اگه تو به مامانت بری کلی درسخون میشی و اگه دختر باشی کدبانو ولی اگه به من بری درس کیلو چنده به جای کتاب خوراکی میبری مدرسه و از دیوار راست ...............حالا خود دانی اونجا که هستی تا قبل از اینکه پاهای کوچولوت بخوره به روی زمین سفت خدا تصمیمتو بگیر 

دوست داری همش کتاب بخونی و دنبال علم و تحصیلات بری مامانت الگوی خوبیه برات ولی از من میشنوی مثل من باش 

همش به خوراکی و شیطنت خخخخخخخخخخخخخخ

باور کن کلی خوش میگذره

اگه مامانت بیاد اینحا و اینا رو بخونه خدا میدونه به من چی میگه ( خب حرف دلمو به مغز بادومم گفتم )

خلاصه گلم امروز روی کره زمین روز تولد آقا علی اکبر رو به اسم روز جوان نامیدن

میدونم تو هم که گوشه بهشت خدا هستی دلت جوون و پر احساسه 

حالا مامانی اومده به تو و همی دوستان گلم که هم جسمشون جوونه و هم روحشون یه تبریک مخصوص بگه

و یه دعا در حق همی اونهای که هم دلشون جوونه و هم سن و سالشون (عین خودم) بکنه

الهی که همگی عاقبت بخیر بشید (بلند بگو الهی آمین )

عزیزکم الهی مامانی قربونت بره تو همچین روزایی مامانی رو دعا کن میدونم که دعای تو کوچولوی من زود به اجابت میرسه 

تا یادم نرفته بگم فقط برای من نه برای همه دعا کن

ممنون عزیز دلم 

مامانی به قربونت بره هزارتا


نظرات 7 + ارسال نظر
وخدایی که در این نزدیکیست دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ب.ظ http://ahsanalhdys.blog.ir/

مادربزرگاهم مادربزرگای قدیم هههههههههههههههههههه

آره شیطنت و شکم و.. خیلی بیشتر خوش میگذره هههههههه

:))

نچ روز کودک رو باد تبریک بگیم !!

ای بابا مادربزگ باید شیطون باشه و بازیگوش وگرنه مادر بزرگ نیست که
تا یادم نرفته شکمو رو هم باید بهش اضافه کرد

ممنون روز کودک رو خوب اومدی گلم

مهدی سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

وقتی کامنتتون رو خوندم دروغ چرا خیلی حال کردم و احساس کردم 20تا 23 سال هستم . ممنون .
اما در مورد پستتون .:
مغز بادومی عزیز په به مادر بره و چه مادر بزرگ فرقی نداره که هردو بزرگوار به حدکمال خوبند که مادر هم در مکتب مادر بزرگ دو زانو تلمذ کرده .
اما ازاون غذاهای خوشمزه دوری کنه پدر مغز بادومی که چشم باز کنه دور از جونش وزن رفته بالا و هر روز حسرت پوشیدن لباس دامادی رو میخوره .

من واقعا گفتم شما جوان هستید چون سن و سال که مطرح نیست دل باید جوان باشه و سرزنده
این نظر لطف شماست که من بیمقدار رو اینقدر بزرگ و در حد کمال دونستید
این غذاهای خوشمزه در اوایل راه همیشه هست حالا باید دید بعد چه خواهد شد

پرنده مهاجر پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ http://yelaq.blogsky.com

سلام دوست خوبم
ببخشید نبودم
دلم براتون تنگ شده بود حسابی

سلام گلم
چه عجب راه گم کردی
انشالله هر جا هستید شاد باشی گل پسر

یا مهدی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ب.ظ http://yavare313.blog.ir

نیمه شعبان بر شما همسنگر گرامی مبارک باد

به روزم با دو دلنوشته:
مشکل از ماست که فقط با زبان جسممان شما را خواندیم و با زبان دل....
لبیک یا حسین!! لبیک...

منتظر حضور گرم شما هستم

یا علی

التماس دعا

عید شما هم مبارک دوست گرامی
ممنون از حضورتون
محتاجیم به دعا

امیر بهلولی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

به راه عشق ، هرکس ترک سر کرد
به رخسار دل آرایت ، نظر کرد
تو کشتی نجاتی ، هر که با توست
ز دریای فتن ، سالم گذر کرد
“اللهم عجل لولیک الفرج”

فاطمه خان عیدتون مبارک

عید شما هم مبارک باشه امیر آقا

مهدی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

خانم فاطمه نیمه شعبان رو تبریک میگم . التماس دعا .

ممنون آقا مهدی
عید شما هم مبارک
محتاجیم به دعا

دکتر الی دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ب.ظ

یعنی پی کی اگه به مادربزرگش بره من بدبخت شدم!!!
دائما باید از بالا دیوار خوراکی بدست جمعش کنم!!!!
تشریف بیارید غذای دست پخت مامان پی کی بخورید، خونه خودتونه :-)

مغز بادومی ما اسمش شد پی کی
ای جانم یادم باشه از این به بعد بنویسم نامه های مامان فاطمه به عزیز دلش پی کی
خیلی دلت بخواد پی کی بشه یکی عین مامان فاطمه
اونوقت تازه میشه کپی برابر اصل
اومدیم تناول نمودیم
احسنت به این دخمل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد