ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

نیمه شعبان و کبوتر دل من

ماه شعبان که میاید کبوتر دلم بال بال میزند

منتظر است

منتظر صاحب این خانه که بیاید

و با خود نور و روشنایی  را بهمراه آورد

هر روز که به نیمه ماه نزدیکتر میشویم بی تابی کبوترم نیز بیشتر میشود

حال شعبان است و کبوترم منتظر

میدانم باز مانند سالهای پیش ماه که به نیمه برسد شوق پرواز در دل کبوترم بیشتر میشود

خانه ی خرابی دل را آب و جارو میکند

هر چند که دیگر رنگی به این خانه نمانده

ولی به عشق آمدنت هر سال خرابه را نیز تزیین می کند

که شاید صاحب خانه در روز تولدش نیم نگاهی به کلبه خرابی ما کند

ای نور امیدم کی میایی؟؟؟؟؟

کبوترم خسته شد دیگر رمقی برایش نیست

جان مادرت زهرا 


نظرات 5 + ارسال نظر
مخاطب خاص دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.asheghanesara.ir

جالب بود مطالبت
اگه دوس داشتی به منم سر بزن دوست عزیز خوشحال میشم

ممنون مخاطب خاص
بروی چشم

مهدی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com/

سلامتی شما و قائم آل محمد صلواتی میفرستم . این روزها خیلیها کبوتر دلشون شوق پرواز داره .

ممنون از محبتتون آقا مهدی
انشالله این جمعه بیاید یوسف زهرا

مسیحا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.pastokhanesabz.rozblog.com/

الهم عجل لولیک الفرج...
ما نیمه شبان شوله زرد داریم... وقت هم زدن و زعفرن ریختن حتما دعاتون میکنم...

عزیزم ما هم نیمه شعبان تو کوچمون جشن داریم انشالله شما و همی دوستان گلم رو دعا میکنم. خانمی شعله زرد خوردی یاد ما هم باش یه کاسه بزرگ هم از طرف من بخور ( آیکون خنده و چشمک در این مکان بعدا نصب میشود)

مهسا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.delane.blogsky.com

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد
ویرانه نه آنست که فرهاد فروریـخت

ویرانه دل ماست که هر جمعه به شوقت
صد بار بـنا گشت و دگـر بار فروریخت...

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

امیر بهلولی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد