ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

یلدای امسال با دوتا دخمل ناز

سلام و صد سلام مامان فاطمه اومد با کلی عکس از شب یلدای امسال 

حیف امسال هم در شب یلدا خبری از مغز بادوم و مغز پسته نبود ولی بجاش دوتا دخمل خوشگل و فسقلی بودن به نامهای مینو سادات و مهرنوش گلی من قربونشون بره عمه جون 

اولین شب یلدای مینو سادات و مهرنوش جونم توی خونه مادر جون

اینم عکس شب یلدا خونه مادر جون ( خدایش از خونه من خوشگلتر بود تزیین مامان عزیزم خدا حفظش کنه)

و اینم عکس شب یلدای خونه مامان فاطمه



نظرات 1 + ارسال نظر
صدف پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 ب.ظ

وای چقدر هر دو سفره خوشگلن. احسنت به این حوصله و سلیقه. هم شما هم مادرعزیزتون
من عاشق رنگ چشمای مینوساداتم . ماشالا به این چشم
ایشالا سال دیگه همچین شبی در کنار مغز بادوم و مغزپسته باشید و درکنار نوزادای خوشملتون جشن بگیرید.

ممنون عزیزم چشای شما خوشگل می بینه هر دوتا سفره رو
ماشالله به جونتون
ان شالله شما و خواهرجونتون سال دیگه از خونه خودتون تشریف بیارید خونه مامان جونتون برا شب یلدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد