ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

مردم عربستان و بارش برف

امروز دقیقا یک ماه میشه که از فصل زمستون میگذره و هنوز چشم ما به جمال عروس سپیدپوش زمستان روشن نشده

خدا کنه تو این دو ماه باقی مونده خبری از برف زیبا و سپید بشه و ما هم زمستون رو با چهره واقعی خودش ببینیم (انشالله )

حالا خدا رو شکر امسال مردم عربستان ظاهرا برای اولین بار چشمشون به جمال برف روشن شده

خدایش تو گرمای عربستان و اومدن برف ( خیلی لذت بخشه )

انشالله تو شهر ما هم برف بیاد و ما هم خوشحال بشیم

ما همچنان چشم انتظار آمدنت هستیم ای برف زیبا


روح پیر یا جوان ؟

بالا رفتنِ سن حتمی است، 
اما اینکه روحِ تو پیر شود بستگی به خودت دارد !!!

کوچه مهتاب

شاعر از کوچه مهتاب گذشت

لیک شعری نسرود....

نه که معشوقه نداشت ....نه که سرگشته نبود .

سالها بود دگر کوچه مهتاب خیابان شده بود .


مادرجون و چرخ خیاطی دستی

یادش بخیر 

اون موقع که دختر بچه کوچکی بودم مامانم با این چرخ خیاطی دستیا چه لباسهای خوشگلی برای من و دو تا خواهرام میدوخت

و ما هم کلی جلو دوستامون پز می دادیم که لباسو مامانمون برامون دوخته

مامانم هر وفت خیاطی میکرد من کنارش می نشستم و عاشق این بودم که دسته چرخ خیاطی رو براش بچرخونم 

یادش بخیر چه صدای قشنگی داشت وفتی که دسته چرخ خیاظی رو میچرخوندم

و چقدر به خاطر کنجکاوی بچگونم دستم رفت زیر سوزنش

قربون همی مادرا برم که با امکانات کم اون موقع سعی میکردن بچه هاشون هیچ کم و کسری نداشته باشن

فدات بشم مادرجون