ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

این روزها

سلام به همی شما دوستان گلم چند روز نیومدم اینجا و نتونستم مطلبی رو بنویسم روزها هم که انگار دارن بدوبدو میکنن و فرصتها کوتاه نمیگه اتاق تکونی کلی کار داره یکم یواشتر خدای ناکرده میخوری زمین (ای زمان ) نصیحتی بود به سرعت زمانه 

و حال غرض از آمدن در این ساعت و این موقع روز به این خانه که چون جان برام شیرین است و دوستانم برای من مانند خانواده عزیز

ان شالله خدا بخواهد طبق سالهای پیش که یک روز قبل از شهادت بی بی دوعالم خانومهای همسایه جمع میشن و آش رشته ای می پزن و یوسف الزهرا رو قسم میدن جان مادر که بیاید تا آرام بگیرد دلهای آشفته این مردم

امسال ان شالله دیگ آش دوباره اومد خونه ما و من مادرانه و خواهرانه از زمان تهیه مقدمات آش و ان شالله فردا که خانومها آش درست میکنن از همی شما عزیزان یاد میکنم هر چند خود میدانم چقدر رو سیاهم در محضر آن مهربان عالمیان ولی امید دارم وقتی بر در خانه آن شقایق که سوزاندن در خانه اش را و خود و نازنیین محسنش را در غرق خون نمودن، هرگز دست خالی برنخاهیم گشت  و ان شالله به حرمت بی بی در پایان سال کهنه و آمدن سال جدید همی شما عزیزانم آنچه که خیر و صلاحتونه هدیه بگیرید از این مادر پهلو شکسته 

عمری بود ان شالله میام و مینویسم (یه سرمای هم خوردیم فعلا تصویر داریم صدا کلا رفته مرخصی  ) دعا بفرماید صدا بیاد تصویر بدون صدا لطفی نداره . فدای همگی

نظرات 4 + ارسال نظر
biiitaaa جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ب.ظ http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
واقعا وبلاگ محشری دارین بازم تشکر میکنم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی شاید به دردتون بخوره یروزی
به امید دیدار
65168

ممنون گلم با هم با وب خودمون عجیب حال می کنیم
ان شالله مزاحم میشم

صدف جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام فاطمه خانم

قبول باشه و التماس دعای زیاااااااااااااد

انشالله صدا هم به زودی برمیگرده

سلام به روی ماهت
ممنون قبول حق باشه ان شالله
صدا تقریبا اومده ولی هنوز کامل تشریف نیاورده خخخخخخخخخخ

سپیده مامان درسا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ق.ظ

التماس دعا مامان فاطمه جون

محتاجیم به دعا عزیز دلم

صدف چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام مامان فاطمه .
سال نو مباررررک
امیدوارم سال جدید سرشار باشه براتون از اتفاقات و خبرای خوش

سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک باشه
ان شالله بهترین سال عمرت باشه امسال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد