ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

کیکی با طعم عشق

توی این هفته چه توی دنیای مجازی و چه توی دنیایی به اصطلاح حقیقی سخن از عشق بود و دوست داشتن هر وقت این کلمه به گوشم می رسید به خودم میگفتم عشق که روز نمیخاد هر لحظه و هر ثانیه روز دوست داشتن و عشق ورزیدن به عزیزانمونه اونهایی که برامون مهم هستن و هر کسی بستگی به خودش داره که تعدا این دوست داشتنش چقدر وسعت داره گاهی دیده شده این مجموعه دوست داشتن از خود فراتر نرفته و در همین محدوده کم مونده و جا خوش کرده و بعضی وقتا چندتا زیر مجموعه زده و گسترش پیدا کرده 

خلاصه جونم براتون بگه با خودم فکر کردم  و گفتم فاطمه تو برات چه کسانی مهم هستن و دوستشون داری یه کوچولو فکر کردم دیدم اووووووووووووو من از زمین گرفته تا زمان همه رو دوست دارم گفتم یا خدا خوب شد یه کوچولو فکر کردم اگه زیاد فکر می کردم چی می شد و به این نتیجه رسیدم که دیگه فکر نکنمبجاش برم سراغ درست کردن یه کیک خوشمزه و بگم دخملا با شویشان بیان خونه ما و این گونه بود که خودم دیروز به گل دخملا گفتم بروبچ بیاید شام خونه مامان فاطمه و بعد از قبول کردن دخملا تازه فکر کنم ساعت 2 و یا شاید هم 3 بعد از ظهر بود که به فکرم رسید حالا که دخملا میان یه کیکی هم آماده کنم  داشتم فکر می کردم خب حالا چه کیکی باشه گفتم به خودم برو آشپزخونه دست بکار بشو ایده و فکر و همه چیز خودش میاد و الحق هم همینجوری شد 

و اینگونه بود که در مهمونی دیشب مامان فاطمه همسری و دخملا و شویشان به نمایندگی از طرف خیل عظیمی که مامان فاطمه دوستشون داره شرکت داشتن و یکی از شبهای خوشگل خدا رو در کنار هم کیکی با طعم عشق خوردن (یه وقت نگران نشید تیکه بزرگ کیک رو به نمایندگی از تمام دوستان خوردم)

فدای همی دوستان

و این شما و این هم کیک مامان فاطمه با طعم عشق


نظرات 7 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ http://atrebeheshti.blogsky.com

وااااای دستتون درد نکنه چه خوشگل شده حتما خوشمزه هم شده بوده نووووووش جااااان

جای همگی خالی بسی خوشمزه بود کاش میشد یه تیگه بزرگ از کیک رو تقدیم می کردم به تک تک شما دوستان گلم
ممنونم

سپیده مامان درسا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ب.ظ

ایول مامان فاطمه فاطمه جون
نوش جونتون کیک خوشمزه

ممنون عزیزم

هنرمند چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.honar94.blogfa.com

سلام
سپاس

سلام
ممنون

صدف چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ب.ظ

واااااای یا خدااااااااااا این کیکه یا موشک یا عامل دق مرگ من ؟؟؟؟؟
چجوری تونستید بدون من این کیک خوشمزه رو بخوررررید
خیلی خیلی خیلی خوشگل و متناسب با موضوع ولنتاین هست.
آفرین و صدآفرین به مادر باسلیقه خودم

ای جانم دخملی خودم
باور کن من هر وقت کیک میخورم تکه بزرگه رو به یاد دخملی خودم میخورم اصلا نگران نباش
ممنون عزیزکم
دخملی منم خیلی باسلیقه است

هنرمند سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.honar94.blogfa.com

بی خیالِ آن سیبِ کالِ کرمو
بیا برایت انار دانه کرده ام
یک پلانِ این پاییز
به تمامِ سکانس های تنبلِ آن تابستان می ارزد
انارها رسیدند و
از تو هیچ خبری نیست...
.................سلام و عرض ادب[گل]

خیلی خیلی از این شعر خوشم اومد تا حالا نشنیده بود اینقدر محو شعر شدم که یادم رفت جواب سلامتون رو بدم شرمنده
سلا م

صدف پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلامممم
مامان فاطمه مدتهاست این طرفا نیستید . خدا به ما رحم کنه . برمیگردید با کلی عکس خوشمزه حواسم باشه از این به بعد وقتی حسابی سیر هستم باید بیام اینورا . ظاهرا اوضاع خطرناکه مدتی نبودید و حتما اتفاقات خوشمزه زیادی افتاده

سلامممم دخملک خودم
الهی فدات بشم که خوب بلدی حدس بزنی گلم خوراکیای من که قابل تو خانومی رو نداره
این مدت زیاد توی عرضه خوراکی نتونستم جولان بدم چون نزدیک عیده و مامان خونه بودن یعنی با خونه تکونی رفیق بودن اونم این روزا

هنرمند یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.honar94.blogfa.com

بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم
اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم
کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود
کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش
را از نگاهش می توان خواند
کاش برای حرف زدن
نیازی به صحبت کردن نداشتیم
[گل]
[گل]
[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]

بچگی را بچگی باید نمود
عشق را همدم دلها نمود
کجا رفت آن همه صلح و صفا
در کنار عشق زندگی باید نمود
این شعر من همین الان به پاسخ شعر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد