ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ژله های مامان فاطمه

سلام به مغز بادوم و مغز پسته عزیزم 

خوشگلای من چطورن خوبن ؟ فداتون بشم ندید  عزیزان من مامان فاطمه امروز اومده تا براتون از هفته شلوغ پلوغی که داشت بگه 

جونم براتون بگه توی هفته گذشته چندتا سفارش ژله داشتم که برای تولد حلماجون نوه دوست عزیزم بود حلماگلی ما 5 ساله شد و خدا به حلما گلی یه خواهر ناز و خوشگل هدیه داد به اسم سلوا مامانشون هم تصمیم گرفت روز تولد حلما یه کیک سفارش بده به قنادی که به اسم هردوتا دخمل گلش باشه و سفارش ژله تولد هم پای مامان فاطمه عزیز بودکه بنده باشم 

خب بریم سراغ بقیه حرفامون

جونم براتون بگه برا مامان فاطمه توی این دنیا هیچ چیز لذت بخشتر از درست  کردن ژله نیست خدایش نمیدونی چه حالی میده که با چند ساعت کار وقتی به ژله آماده شده نگاه می کنی انگار دنیا رو بهت دادن . کلی روحیه آدم عوض میشه و بهتر از اون وقتیه که ژله آماده رو بچه ها نگاه میکنن و کلی ذوق زده میشن. دنیایی برا خودش این ذوق کردن بچه ها . قربون همی بچه ها برم من 

حالا عکس ژله های خوشگلمو میزارم نگاه کنید شما هم ذوق کنید خخخخخخخ

این  ژله منظره است که خودم خیلی خوشم اومد عین نقاشیه یه منظره است  کلی با دیدنش  ذوق کردم

اینم ژله ماه و ستاره . با دیدنش خوابتون نبره 

و در آخر ژله خوشگل و دوست داشتنی من ژله باربی که تصادفن با کیک تولد حملا جون ست شده بود

و اینم کیک تولد حلما جون و خواهرش و ژله های مامان فاطمه (تولدتون مبارک حملا و سلوا جون)

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:17 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلاممممممم
وووووای چه ژله هایی
میشه بگید اون ستاره و ماه رو چجوری انقد خوشگل دراوردبن ؟؟؟؟ ژله بستنیه ؟؟ آخه خیلی نازکن به ژله بستنی نمیخورن.
واییی خیلی باسلیقه ان. من جای مغزبادوم و مغز پسته بودم سریعتر میپریدم بغل همچین مادربزرگ باهنر و خوش ذوقی
تولد حلمای عزیز هم مبارک .

سلام گلم
چشاتون زیبا می بینن
من ابتدا یه ژله بستنی آلوئورا درست کردم وقتی ژله خودشو گرفت اونا رو با قالب ستاره و ماه قالب زدم ( باید برای گرفتن ژله اونا رو توی ظرفی بریزیم که مسطح باشه )
ظاهرا این مغز بادوم مغز پسته ما خیلی از ما باسلیقه ترن چون اصلا نمیان خودشون رو بندازن توی بغل مبارک ما
ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد