ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

ندای سحر

ندای سحر بازتابیست از درون من

تولد امسال مامان فاطمه و حرم امام رئوف

مدتها بود که دلم هواتون رو کرده بود نمیدونم کی بود که آخرین بار اومدم پیشتون ولی امسال با تمام وجود دلم میخواست روز بدنیا اومدنم رو که زمینیا بهش میگن روز تولد پیشتون باشم

هر چه تلاش کردیم نشد ناامید خیلی ناامید

این چند روز چشمها هم فهمیده بودن که دیگه امیدی نیست چون اون هم با دل همراهی میکرد هرچی دل دلتنگتر میشد چشم بیشتر درفشانی میکرد

دیروز روز عید هم باز این دل بیقراری میکرد هر چند شب دیگه اوج ناامیدی بود ولی صبح انگار ورقی خورد این دفتر زندگی

اون هم با نوای گرم مادر از آن سوی خط

دخترم برا فردا شب آماده باش ساعت ده شب ان شالله میریم

و اونجا بود که مامان فاطمه از ته دل برای مادرشون دعا کرد که الهی تنت سالم باشه الهی که خیر ببینی 

الهی که همیشه خوش خبر باشی مادرم

و باز هم اونجا بود که مامان فاطمه فهمید کافیه فقط بخواهید اونی که باید بطلبه آنقدر بزرگواره که نگاه به صورت سیاه بنده نمیکنه نگاه به کرم و بزرگواری خودش میکنه و توی دفتر خوشگلش مینویسه

ان شالله مامان فاطمه روز تولدش روز میانه مهر در کنار حرم باصفای امام مهربونیاست  خدایااااااااااااااااا هزار بار شکرت و ممنون مادرم که دعای خیرت همیشه بدرقه راه ما بچه هاست

آمدم بگم مامان فاطمه اگه بدی کرده شما خوبی حساب کنید

اگه دلی رو شکست شما اون رو حلال کنید

اومدم بگم هر چه کرده شما به بزرگواری خودتون ببخشید چون به اندازه کافی کوله بار گناهش پربار هست و دیگه جای برا دیگر گناهها نمونده خواهشا ببخشید

راستی با یک روز تاخیر عید خوشگل ولایت مبارک

دوستان اگه دیروز روز عید با سیدی ملاقات نکردید نگران نباشید مامان فاطمه اولین نتیجه خاندانشون که از سادات هستن رو آورده تا باهاش روبوسی کنیدو اینم مینو سادات اولین نتیجه خاندان ما (الهی فداش بشه عمه جون دیروز خانم کوچولی سیده ما عکس خودشو بهمراه پول عیدی میداد به مهمونا)

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com/

عید شما هم مبارک .
عکس رو که من نتونستم ببینم ولی به حرمت جده سادات عاقبت بخیر بشه و زیارت شما هم مقبول حق .
التماس دعا

ممنون عید شما هم مبارک باشه
نمیدونم چرا شما نمیتونید عکسا رو ببینید
ممنون محتاجیم به دعا

صدف یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام
به به خوش به سعادتتون ... حسابی منو هم دعا کنیداااا یادتون نره یوقت.
ممنون میشم به محض رفتن پیش آقا برای مادربزرگ منم که در جوار امام رضا خاک شدن فاتحه ای بخونید . 5 ماه از رفتنشون گذشته ولی من نبودشون رو هنوز باور نکردم

چه مینوسادات خوشگلی هم دارید .چه عکسی به به . عجب عیدی خوشگلی
راستی اسم مامان منم مینو هست . دخمل شمارو میبینم یاد مامان خودم میفتم
و باز هم التماس دعا و پیشاپیش تولد شما و برادر دوقلوتون هم که به تازگی پدر هم شدن مبارررررک

سلام عزیز دلم
دختر گلمو در کنار حرم امام مهربونیا دعا کردم مادرانه که عاقبت بخیر بشی
و هر چی خیر و صلاحته برات رقم بخوره و خدا مادربزرگ عزیزتون رو رحمت کنه ان شالله
ممنون چشات قشنگ میبینه
چه جالب اسم مامانتون مینوه خدا براتون حفظش کنه
ممنون از تبریک عزیزکم

امیر جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ http://amir-dastan.blogfa.com

سلام...
به به چه خبر اینجا...
تولدتون مبارک... شیرینش کو؟
قالب جدید مبارک

سلام امیر اقا
کلی خبر گل پسر
ممنون شیرینی تشریف بیارید قزوین بروی چشم
ممنون

یک مادر شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ http://formyboyschool.blogsky.com/

سلام عزیزم
عید شمام مبارک باشه گلم
بازم بیا به ما سر بزن یادت نره....

سلام به روی ماهت
منون عید شما هم مبارک باشه
بروی چشم

صدف جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ب.ظ http://sadaf-268.blogsky.com

سلام فاطمه خانم خوبین ؟؟؟

زیارت قبول ...
منو هم دعا کردید ؟
این ایام رو هم خدمت شما و خانواده محترمتون تسلیت میگم .

سلام عزیز دلم
ممنون
دختر گلم صدفی که اسمش اول لیست بود برا دعا کردن
ممنون من هم به شما تسلیت میگم ایام شهادت سیدالشهدا رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد